خانواده سالم
نوشته شده توسط : مرجان

این نتیجه نهایی 22 والدین است: برای اینکه والدین خوبی باشید به خواب نیاز دارید. کودک شما برای سالم بودن به خواب نیاز دارد. با این حال، عادات خواب نوزاد در بهترین حالت غیرقابل پیش بینی است. شرکت در یک سمینار آموزش خواب نوزاد/کودک با جد بلک از استنفورد، من را به نکات و  راهکارهای عالی برای پکیج آموزش تربیت کودک کمک به بچه‌های کوچک (و والدینشان!) برای دریافت بقیه نیازشان راهنمایی کرد. موضوعات مورد بحث شامل حذف چرت زدن و/یا تغییر به یک برنامه خواب متفاوت است. نوزادان در رحم شرطی شده اند که از برنامه خواب 24 ساعته "طبیعی" پیروی نکنند. یک دوره دو خوابی در یک دوره 24 ساعته برای انسان «درست» است، اگرچه برنامه‌های ما مدت‌هاست که خلاف آن را دیکته کرده است - نوزادان این را نمی‌دانند.

 

تربیت برای خواب  

یادگیری آموزش تربیت فرزند در مورد عادات خواب طبیعی می تواند کمک زیادی به والدین و کودکان کند تا برنامه بهتری داشته باشند. سیستا (چرت های طولانی تر) در بعد از ظهر می تواند کمک بزرگی باشد. البته، اگر والدین بتوانند با فرزندان خود چرت بزنند، ایده آل است. تاکنون هیچ مدرک علمی مبنی بر خطرات زیاد خوابیدن وجود نداشته است. مگر اینکه شرایط مرتبط دیگری در بازی وجود داشته باشد، بدن «زیاد نمی‌خوابد». والدینی که از این موضوع در مورد نوزاد خود می ترسند، می توانند آسوده خاطر باشند، اما البته اگر نگران هستید، همیشه بهتر است با پزشک اطفال خود صحبت کنید.

مشکلات خواب

اینرسی خواب، آپنه خواب و سایر اختلالات تربیت کودکان خواب ممکن است برای هر فردی در هر سنی اتفاق بیفتد. وقتی از بلک پرسیده شد که آیا زمان بهینه ای از روز برای خواب شبانه وجود دارد یا خیر، بلک خاطرنشان می کند که هیچ راهی برای رسیدن به این عدد وجود ندارد. در بسیاری از موارد، یا کودک یا برنامه شما زمان خواب را تعیین می کند. در صورت امکان، بهتر است به الگوهای طبیعی خواب فرزندتان اجازه دهید برنامه را انتخاب کنند.

بهترین شیوه تربیت

درک نحوه بهینه سازی خواب مهارتی تربیت کودکان است که می توانید برای یک عمر آن را برای خود تقویت کنید. کودکان در انطباق با "بهترین شیوه" طبیعی چندین برابر بهتر از بزرگسالان هستند. دانستن اینکه درک جامعه از "درست" در مورد خواب اغلب اشتباه است، یا در کل برای همه صدق نمی کند، بسیار مهم است. همیشه صبح مردم و جغدهای شب وجود خواهند داشت. اگر والدین یکی باشند و فرزندشان دیگری باشد، این می تواند باعث سردرگمی بیشتر شود.

بهترین زمان برای خواب

بهترین زمان بهره وری شما ممکن تربیت کودکان است کاملاً متفاوت از زمان کودک شما باشد. اولویت دادن به بهداشت خواب باید در اسرع وقت شروع شود، اما هیچ وقت برای شروع دیر نیست. با مشاهده کل ویدیو، درباره پیشنهادات، توصیه‌ها و نکات بلک اطلاعات بیشتری کسب کنید.

منبع:

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/

 





:: برچسب‌ها: تربیت ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: