در جست و جوی تبلیغات
نوشته شده توسط : مرجان

واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاهها موضوعی است که سالها مورد بحث قرار گرفته و از جانب برخی باشگاهها مطرح شده اما با واکنش سازمان لیگ برتر فوتبال مواجه شده که عملا تبلیغات محیطی مسابقات لیگ را در سالهای گذشته به شکل انحصاری در اختیار داشته است. سازمان ها می دانند که هر اقدامی که انجام دهند با ممکن است دارای ریسک باشد ، بنابراین آنها برای جلوگیری از هرگونه اشتباه برای سرمایه گذاران یا موفقیت کلی تجارت ، استراتژی بازاریابی تنظیم می کنند. 

باشگاه ها و تبلیغات

به گزارش خبرگزاری شرکت های تبلیغاتی در کمربندی شرق موج، دعوای باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی با حمایت علنی باشگاه های سپاهان، پیکان و تراکتور از مصطفی آجورلو، وارد فاز تازه ای شد و حالا این احتمال وجود دارد که پرسپولیس و چند باشگاه پر طرفدار دیگر هم به این کمپین بپیوندند و خواهان واگذاری تبلیغات محیطی به تیم های لیگ برتر شوند. 

در این روش تبلیغات محیطی نیز ما با توجه به تمامی این نکات و با بررسی روش های عملی و خلاقانه موفق به طراحی این تکنیک شده ایم. در راستای مشتری مداری تمام توان مهندسین ما برای به روز ماندن به کار گرفته شده است. هنگامی که یک کسب و کار بازار و مشتریان بالقوه خود را درک کند ، قادر به ایجاد تعیین مارک تجاری برای مخاطبان خود خواهند بود.

 جست و جوی تبلیغات مناسب

تصور کنید که شما در هنگام جستجوی اصطلاح "بازاریابی اینترنتی" ، بهترین شرکت بازاریابی را انتخاب می کنید ، آیا از Google ، Yahoo و Bing استفاده میکنید ، موتور جستجو با هزاران پیوند برای انتخاب پاسخ می دهد. با این حال ، هنگامی که مجری تبلیغاتی محیطی در کمربندی شرق طراحی و مورد استفاده استراتژیک قرار می گیرند ، می توانند به مشاغل در دستیابی به اهداف خود کمک کنند. دستورالعمل تبلیغات در حال حاضر پیش نویس است و همچنان راه برای گسترش و توسعه آن وجود دارد و با بررسی نظرات ذینفعان مربوطه است که میتواند به عنوان سند نهایی ارائه شود.

 اما در حال حاضر بیلبوردهایی مورد پسند تر هستند و در ذهن باقی می مانند که از ایدهای جدید استفاده کرده باشند. در هر صورت تبلیغی که یک تجارت انتخاب می کند ، برای تحت تاثیر قرار دادن رفتار مخاطب مورد نظر است، هدف نهایی همه یکسان است، ایجاد فروش و یا مخاطبان بیشتر. در واقع ، هر روز جایگاه تبلیغات در دنیای اطلاع رسانی، کسب و کار و فعالیت های ترویجی،پررنگ تر و قوی تر می شود. در حالی که اکثر مردم تصور می کنند که تبلیغات در مورد مصرف کنندگان برای خرید محصولات خاص است ، انگیزه های بی شماری در پشت این موضوع وجود دارد.

تبلیغات در فضای باز

بیش از 50 درصد مردم در ماه حداقل با یک بیلبورد تبلیغاتی مواجه شده اند که نظر آن ها را به خود جلب کرده است و از آن خوششان آمده است. کاربران باید در جریان باشند که از این دیتاها برای تحلیل رفتارش استفاده میشود تا تبلیغات هدفمند ببیند و این موضوع یک کار اخلاقی است و کاربر از این مساله استقبال می نماید تا محتوای مورد علاقه اش را ببیند. این پلتفرم با اتصال به تمام شبکه های باکیفیت برای جذب کاربر، تبلیغات نصب اپلیکیشن را توزیع می نماید. 

 

همکاری تبلیغ کنندگان

این دو شرکت موفق شدند با همکاری تبلیغات یکدیگر بیلبوردهای تبلیغاتی هوشمندی را طراحی کنند که قادر به شناسایی مدل ماشینها است. به نقل از رسانه هنر: به عنوان بنیانگذار صنعت تبلیغات محیطی در استان خراسان با همکاری و بکارگیری گروهی از متخصصین و طراحان زبده نزدیک به دو دهه فعالیت مستمر داشته است.شرکت رسانه هنر یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغاتی ایران است که با توسعه خدمات خود پیشرفت قابل توجهی در این عرصه داشته است. همچنین در سایر ۱۳ بازی خانگی خودش، اگر خواست از تبلیغات محیطی مورد نظر خودش استفاده کند. اگر اینطور نیست ، دست به کار شوید و اندازه ها را اصلاح کنید. اصلاً نمی دونید چطور باید مشتری های قدیمی خودتون را همیشه فعال نگه دارید؟

ارتباطات تبلیغاتی

آنها ممکن است به سادگی سعی در ایجاد ارتباط بین مصرف کنندگان و یک مارک تجاری مانند یک تبلیغ ویدیویی از همیشه داشته باشند. در حالی که برخی از تبلیغات بدون اطلاع قبلی در زندگی روزمره ما ایجاد می شوند ، برخی دیگر یک تجربه کامل را ایجاد می کنند. پس همین الان با ما تماس بگیرید تا گفت و گویی سازنده برای طرفین را شروع کنیم. در حالی که در گذشته، برای تبلیغات در فضای باز از تبلیغات چاپی استفاده می کردند اما امروزه این تبلیغات جای خود را به نسخه های دیجیتالی و بنرها دادهاند. امروزه و در قرن ۲۱ به جایی رسیده ایم که تبلیغات رکن اصلی بازاریابی در هر کسب وکاری است. 

عناصر تبلیغاتی

از عناصر سادهای در این بیلبورد تبلیغات استفاده شده اما چنان به خوبی در کنار یکدیگر جفت و جور شدهاند که توجه هر بیننده ای را به خود جلب میکنند، خصوصاً آن که موهای بینی انسانِ موجود در بیلبورد به طرزی بسیار جالب از ابعاد بیلبورد فراتر رفتهاند . شرکتی را با شبکه توزیع در تمام کشور در نظر بگیرید، افزایش قیمت سوخت تاثیر قابلِتوجهی بر سودآوری محصول خواهد داشت؛ بنابراین زنجیرهی تامین و تدارکات نقش مهمی در هزینه های کسب و کار دارد. CRI (شاخص نمود کیفی نور)بالا در محصولات بهین تاب سبب شده است که نور در پروژکتورهای بهین تاب دارای بالاترین سطح کیفی قرار بگیرد که این مهم در جذب مخاطب بیلبورد نقش بسزایی دارد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%da%a9%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%b4%d8%b1%d9%82/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: