ابزارات تبلیغات
نوشته شده توسط : مرجان

کشف سنگ نگاره هایی از مصر باستان به صورت چهار وجهی با نوک هرمی شکل که از آنها برای ترویج مذهب مصریان باستان مورد استفاده قرار می گرفته است از قدیمی ترین نوع تبلیغات محیطی به شمار می رود. اگر از سرتیترهایی استفاده می کنید که عناصر بصری شما را توضیح می دهند، کلمات را به هدر می دهید. 

میدان تبلیغات

در میدان بهترین آژانس تبلیغاتی ایران کشورمان ایران می توان اینگونه گفت که سازه های خیلی زیادی برای تبلیغ و تولید ارائه میشوند که بسیار زیادی از آن ها با استقبال زیاد مواجه میشوند یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین انواع سازه های تبلیغاتی بیلبورد های تبلیغاتی شناخته شده اند و بیلبورد برای بسیاری از صاحبان کار در اولویت قرار گرفته است، چرا که هزینه که صرف بیلبورد می شود خیلی پایین تر و به صرف تر از تبلیغات در صدا و سیما و تبلیغات تلویزیونی است. «تبر من خیلی کند است. پریزما یک تابلوی تبلیغاتی به شکل منشور با قابلیت چرخش است. 1) حذف اسمی: به معنای حذف در طول یک گروه اسمی است. 

شدت تبلیغ

نتایج نشان داد به طور متوسط تبلیغات در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان بیشترین ضریب شاخص شدت تبلیغات در سطح مزرعه (سهم بودجه تبلیغات از عرضه شیر خام به مقدار 38142/3 درصد) مربوط به حالتی است که بازار در سطح مزرعه به صورت رقابتی و بازار در سطح خرده فروشی به صورت انحصار کامل است.

جانشین تبلیغات

به بیان روشنتر جانشینی، جایگزینی شرکت های تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان یک مقوله با مقولۀ دیگر است و حذف، از جهاتی شبیه به جانشینی است و آن زمانی است که مقوله با هیچ مقولۀ دیگری جایگزین نمیشود. ۲. سن، جنس، میزان تحصیلات و دیگر ویژگیهای افرادی که از محل نصب بیلبورد، تردد میکنند. از جمله شیوه های تاثیر تبلیغات بر مصرف کننده، می توان به افزایش خرید محصولات، آگاهی از تعداد افرادی که از وجود یک برند، محصول جدید شدند و تغییر نگرش آنها نسبت به برند نام برد. یکی عنصر جانشینی است که در جمله دوم جانشین تبر axe شده است. 

به طور مثال در صورتی که کسب و کار شما در ارتباط با خدماتی به دانشجویان می باشد می توان از مکان هایی که دانشجویان در آن عبور و مرور می کنند از جمله خیابان های اطراف دانشگاه برای تبلیغات استفاده نمود. استفاده از تعاملات با مخاطبین می تواند در جذابیت و خلاقیت طراحی بیلبوردها مؤثر باشد؛ مثلا یک کمپانی برای معرفی داروی گیاهی خود، از طریق طراحی بیلبورد صخره نوردی، مخاطبین را تشویق می کند که به صخره نوردی و بالارفتن از کوه بروند و در این میان نیز، با تعامل و ارتباط با آنها، می تواند تبلیغ خود را نیز معرفی نماید.

وبسایت تبلیغاتی

طراحی وب سایت به تخصصها و مهارتهای زیادی دارد که اگر هر یک از آنها نادیده گرفته شوند، وبسایت شما در انجام ماموریت خود که برقراری ارتباط با مخاطبین است شکست خواهد خورد. هلیدی و حسن (1976) حذف را به سه نوع تقسیم کردهاند: حذف اسمی، حذف فعلی، حذف بندی. در زبان فارسی، عناصر جانشینیِ بندی عبارتند از: حال که اینطور است، اگر این طور باشد، شاید این طور باشد. 

در فارسی این قاعده وجود ندارد و عموماً از حذف تبلیغات استفاده میشود و شاید گاهی اوقات از «همچنین و همینطور». 2) جانشینی فعلی: اگر عنصر زبانی جانشین گروه فعلی شود، این نوع جانشینی از نوع فعلی است و در زبان انگلیسی توسط do انجام می پذیرد که جانشین هسته گروه فعلی (فعل واژگانی) میشود. مقایسه ای: این نوع ارجاع نیز همانند ارجاع شخصی و اشارهای باعث انسجام می شود، زیرا بر اساس مقایسۀ دو یا چند عنصر باعث بوجود آمدن ارتباط در بین جملات متن میگردد.

ارجاعات تبلیغاتی

این نوع ارجاع به دو دستۀ مقایسه ای عام و مقایسه ای خاص تقسیم بندی میشود. کاربرد انسجامی حذف به این دلیل است که شنونده و خواننده برای درک پیام گوینده و نویسنده و کسب اطلاعات محذوف باید به قسمتهای دیگر متن مراجعه کند. در واقع، جانشینی و حذف نوع دیگری از روابط انسجامی هستند که به دو صورت متفاوت ظاهر میشوند. جانشینی از لحاظ دستوری انواع مختلفی دارد. تعریف سازمان جهانی گردشگری در این است که گردشگری تبلیغات به پیامدهای فعلی و آینده اقتصادی، اجتماعی و محیط زیست خود توجه کامل دارد و به نیازهای بازدیدکنندگان، صنعت، محیط زیست و جوامع میزبان می پردازد (11). 

تبلیغات مناسب گردشگران

گردشگری پایدار به عنوان پیش­رو در مدیریت تمام منابع در نظر گرفته می­شود؛ بطوریکه نیازهای اقتصادی، اجتماعی و زیباشناختی بتوانند همراه با حفظ یکپارچگی فرهنگی، فرآیندهای اساسی بوم شناختی، تنوع زیستی و سیستم­های پشتیبان حیات، را برآورده سازند. در این تبلیغ، بیلبورد به وضوح مغایرت جهان صلح آمیز و جهانی که با عفو آمیخته شده است را به نمایش می گذارد. در فرایند حذف، عنصر محذوف پیشفرضی را مطرح میسازد که به کمک قسمتهای تبلیغات دیگر متن باید آن را یافت. از دیدگاه هلیدی و حسن (1976) هنگامی که عنصری به جای عنصر دیگر در متن جایگزین شود، به آن جانشینی گفته میشود.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: