نوشته شده توسط : مرجان

بازاریابی ایمیلی از اولین روزهای ظهور اینترنت وجود داشته است. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بلوار مطهری کرمان هنگامی که یک استراتژی ایمیل مناسب پیاده سازی می شود، برای هر کسب و کار و همچنین مشتریان یک موهبت واقعی است. ایده های ارائه شده در این مقاله می تواند به شما در افزایش فروش و جلب وفاداری مشتری کمک کند. ایمیل های اسپم برای تبلیغ محصولات خود ارسال نکنید. مجری تبلیغات محیطی بلوار مطهری کرمان هرکسی که ایمیلی دریافت می کند که آن را نخواسته است عصبانی می شود و احتمالاً شما را به خاطر ارسال هرزنامه به آنها گزارش می دهد. این امر شهرت شما را از بین می برد، باعث می شود بسیاری از ISP ها ایمیل های شما را مسدود کنند و حتی ممکن است در لیست سیاه هرزنامه های اینترنتی قرار بگیرید.

هیجان در تبلیغات

به منظور ایجاد هیجان در مشتریان خود در مورد دریافت ایمیل، شرکت بازاریابی و تبلیغاتی تخفیف های ویژه یا تبلیغات محدود را در خبرنامه های خود به آنها ارائه دهید. این نوع بازاریابی ایمیلی برای خوانندگان ارزش مشارکت را فراهم می کند و آنها را تشویق می کند تا دوستان خود را معرفی کنند. در واقع، برنامه های ارجاع در رشد پایگاه مشتری و پایگاه ایمیل شما عالی هستند.

 

همیشه قبل از ارسال ایمیل از مشتریان اجازه بگیرید. اگر شروع به ارسال پیام های ناخواسته کنید، بعید است که جدی گرفته شوید. برخی می گویند که ممکن است در نهایت تمایلی به همکاری با شرکت شما نداشته باشند.

 

یک کمپین بازاریابی ایمیلی که گزینه های بیشتری را به مشترکین ارائه می دهد، عموما موثرتر خواهد بود. مشترکین باید این گزینه را داشته باشند که انتخاب کنند چه تعداد ایمیل می خواهند دریافت کنند، چه زمانی آنها را دریافت کنند و چه مقدار اطلاعات را می خواهند ارائه دهند. اگر آنها احساس کنند که کنترل این فرآیند را در دست دارند، احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

 

این حیاتی است که شما به رسمیت شناختن برند، حتی در ایمیل هایی که ارسال می کنید، بسازید. به همین دلیل، شما باید قالبی طراحی کنید که به شما امکان می دهد رنگ های شرکت، آرم و سایر فونت های خاص موجود در سایت خود را بگنجانید. این می تواند به خوانندگان شما کمک کند تا فوراً شما را بشناسند. ایمیل های شما باید حاوی انگیزه باشد. زمانی که دلیل بسیار جذابی برای انجام این کار به آنها ارائه دهید، به احتمال زیاد با شما تجارت می کنند. به عنوان مثال، می‌توانید برای کسانی که روی یک لینک خاص کلیک می‌کنند و در سایت شما سفارش می‌دهند، برای خریدهای بیش از حداقل مبلغ مشخصی، ارسال رایگان ارائه دهید. سعی کنید قالب را با هم ترکیب کنید تا خوانندگان را بیشتر درگیر کنید. اگر ایمیل‌های معمولی را در HTML ارسال می‌کنید، هر از چند گاهی آنها را در قالب متن ساده انجام دهید. این سادگی می تواند جذابیت صمیمی تری را برای مشتریان شما ایجاد کند.

 

هر ایمیل بازاریابی که ارسال می کنید باید شخصی سازی شود. شخصی سازی فراتر از ارسال ایمیلی است که نام گیرنده آن در خط خوشامدگویی گیر کرده باشد. برای اطلاعاتی که می توانید استفاده کنید، باید داده هایی را که در مورد هر مشترک دارید استخراج کنید. مشترکین خود را بگیرید و آنها را بر اساس علایق گروه بندی کنید. ایمیل هایی ایجاد کنید که متناسب با علایق آنها باشد.

تنظیم فرم اشتراک تبلیغاتی

هنگام تنظیم فرم اشتراک، مطمئن شوید که به مشتریان خود اطلاع می دهید که چه نوع ایمیل هایی برای آنها ارسال خواهید کرد. با اطلاع دادن به خوانندگان خود از نوع نامه هایی که دریافت می کنند و تعداد دفعات ارسال ایمیل های شما، انتظارات خود را تنظیم کنید. این عنصر تعجب را برای مشترکین جدید شما در مورد تعداد یا محتوای ایمیل های شما حذف می کند.

 

مطمئن شوید که ایمیل های شما توجه مشتریان شما را به خود جلب می کند. ممکن است چند تلاش لازم باشد تا دقیقاً درست شود. به چیزی که موثر نیست پایبند نباشید. اگر چیزی را پیدا کرده اید که به خوبی کار می کند، مطمئن شوید که به هر حال استراتژی های جدیدی را آزمایش کرده اید.

 

ایمیل های بازاریابی کوتاه از همه موثرتر هستند. خود پیام ها باید از زبان مستقیمی استفاده کنند که به سرعت و بدون ابهام به نقطه اصلی برسد. نشان دادن اینکه شما برای وقت خواننده خود به اندازه آنها ارزش قائل هستید، باعث ایجاد اعتماد و حسن نیت می شود. همچنین شانس خواندن خوانندگان شما را تا انتهای ایمیل افزایش می دهد. اهمیت دیدن کل پیام توسط خوانندگان را دست کم نگیرید. به یاد داشته باشید که جمله آخر پیام شما احتمالاً حاوی یک فراخوان برای اقدام است.

ذکر جزییات تبلیغاتی

اگر برای ذکر جزئیات شخصی در ایمیل های خود وقت بگذارید، مشترکین تبلیغات شما متوجه تلاش شما خواهند شد. اگر مشتریان شما احساس می کنند که شما ایمیل را به صورت انبوه ارسال کرده اید، ممکن است شما را حذف کرده و مسدود کنند. قرار دادن نام گیرنده در ایمیل ساده است. چیزهای بیشتری می توان انجام داد باید بدانید چه زمانی، کجا و چرا آنها ثبت نام را انتخاب کردند. این اطلاعات باید در پیام های شما استفاده شود.

 

همیشه مکاتباتی را که ارسال می کنید تصحیح کنید. بسیاری از مردم این مرحله را فراموش می کنند که مایه تاسف است. بالاخره این فقط یک ایمیل است، درست است؟ اشتباه! هر ایمیلی که ارسال می کنید بازتاب مستقیم کسب و کار شماست.

 

سعی کنید کمپین های ایمیل خود را با غول های بزرگ شبکه های تبلیغات اجتماعی از جمله فیس بوک و توییتر ترکیب کنید. مشتریان شما ممکن است خبرنامه ها و سایر مطالب بازاریابی را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند که به شما کمک می کند مشتریان جدید بیشتری پیدا کنید. افرادی که با آنها در فیس بوک دوست هستید نیز ممکن است خبرنامه های شما را جالب بدانند اگر آنها را در نمایه خود پست کنید و تصمیم به ثبت نام بگیرید.

ناخواسته علیه شما کار خواهد کرد. کمپین بازاریابی ایمیلی خود را به روشی درست شروع کنید، با اطمینان از اینکه مردم برای تلاش های بازاریابی ایمیلی شما باز هستند.

 

همیشه قبل از شروع به ارسال ایمیل از مشتری، اجازه تبلیغات بگیرید. وقتی بدون اجازه به افراد ایمیل می‌فرستید، ممکن است شکایت کنند که به آنها اسپم می‌کنید و این باعث می‌شود کسی پیام‌های شما را بخواند. اگر بسیاری از افراد ایمیل‌های شما را به‌عنوان هرزنامه ببینند، شروع به انصراف می‌کنند و شاید حتی شما را به ISP خود گزارش دهند.

 

وقتی این کار را به درستی انجام داده باشید، خوانندگان شما ممکن است حتی متوجه نباشند که برنامه بازاریابی ایمیلی شما در واقع بازاریابی بوده است. اگر پیام هایی که در مورد کسب و کار خود ارسال می کنید به طور مداوم دلپذیر و خواندنی آسان باشد، مشتریان شما با چشم انتظاری به صندوق ورودی خود نگاه می کنند و منتظر ایمیل های جدید شما هستند. این امر شناخت برند شما را به شیوه ای مثبت افزایش می دهد. مشتریان شما احتمالاً محصولاتی را از شخصی خریداری می کنند که اطلاعات ارزشمندی را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده است. برای گسترش کمپین بازاریابی ایمیلی و تماشای رشد کسب و کار خود، نکاتی را که در اینجا آموخته اید به کار ببرید.

منبع

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%b7%d9%87%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%b1%d9%85%d8%a7/

منبع

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

نیاز به دریافت کنندگان برای دیدن در 60 کاراکتر اول است. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بلوار امام علی ارومیه آیا می خواهید از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید، اما نمی دانید از کجا باید شروع کنید؟ این مقاله برای شماست! در زیر، چند ایده عالی برای کمک به شما برای شروع و بهبود بازاریابی ایمیلی آورده شده است.

 

به این ترتیب، کمتر احتمال دارد که توسط مشتریان ایمیل قطع شود. مجری تبلیغات محیطی بلوار امام علی ارومیه شما نمی خواهید مشتریان بی حوصله یا کسانی که با محتوای بیش از حد خبرنامه شما غرق شده باشند. به پیام شما فکر کنید و آن را واضح و ساده بگویید. پایگاه مشتری شما بسیار قدردان خواهد بود که با اطلاعات غیر ضروری بیش از حد گیج نشوید.

 

قبل از ارسال ایمیل، حتما آنها را تصحیح کنید. مجری تبلیغات دقت در همه اشکال مکاتبات از جمله ایمیل ها و خبرنامه ها مهم است. ابتدا طرح ایمیل خود را با ارسال آن برای خودتان آزمایش کنید. این یک راه مطمئن برای اطمینان از نمایش کامل همه چیز است. همچنین، اگر پیوندهایی را در ایمیل خود قرار می دهید، آنها را تست کنید تا مطمئن شوید که کار می کنند.

 

از تمام منابع موجود برای آموزش استراتژی های بازاریابی ایمیلی استفاده کنید. می توانید کتاب ها را در کتابخانه ها و در وب پیدا کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات محلی مرتبط، در کلاس‌ها یا کارگاه‌های محلی در منطقه خود شرکت کنید.

ویژگی های ایمیل تبلیغاتی

ثابت قدم باشید ایمیل های شما باید همه دارای رنگ های یکسان و آرم شرکت باشند. از یک سبک فونت واضح و خوانا استفاده کنید. پس از چند پیام، مردم متوجه می شوند که شما یک ایمیل ارسال می کنید و توجه می کنند. وقتی مشتریان شما با ایمیل های شما آشنا باشند، بازاریابی را موثرتر می کند. برای افرادی که رضایت صریح خود را اعلام نکرده اند ایمیل ارسال نکنید. ارسال ایمیل های اسپم مطمئن ترین راه برای اطمینان از نادیده گرفته شدن و ناخواسته شدن ایمیل های بعدی شماست. ممکن است تا جایی پیش برود که افرادی که دیگر تمایلی به تجارت با شما ندارند.

تبلیغات موثر

شما باید افرادی را داشته باشید که مایلند ایمیل های شما را دریافت کنند. این ممکن است تلاش زیادی باشد، اما شما تضمین می‌کنید که آن شخص واقعاً ایمیل‌های شما را می‌خواهد، که این احتمال را از بین می‌برد که شما و ISP شما با مشکل مواجه شوید. در ایمیل هایی که ارسال می کنید از گرافیک زیاد استفاده نکنید. از آنجایی که بسیاری از مشتریان ایمیل محبوب، گرافیک‌ها، از جمله تبلیغات و لوگوها را مسدود می‌کنند، احتمالاً مخاطبان شما نمی‌توانند ایمیل‌هایی را که حاوی تعداد زیادی عکس یا سایر گرافیک‌ها هستند، مشاهده کنند. برخی از افراد تنظیمات مناسبی برای باز کردن ایمیل های سنگین گرافیکی ندارند.

تلاش های بازاریابی

شما باید تلاش های بازاریابی ایمیلی خود را بر روی مشتریان آینده دار خود متمرکز کنید. بسیار مهم است که پایدار باشید، در حالی که ارائه پیامی برای خوانندگان شما مفید خواهد بود. پافشاری در هنگام هدف قرار دادن مخاطبان اشتباه به سادگی زمان و انرژی شما را هدر می دهد.

همیشه باید قبل از ارسال ایمیل های ناخواسته به افراد اجازه داشته باشید. اگر این کار را نکنید، مردم شما را به عنوان یک هرزنامه می بینند و به سادگی تمام ایمیل های شما را حذف می کنند یا احتمالاً اشتراک سایت شما را لغو می کنند. اگر ISP شما شکایات کافی از شما دریافت کند، ممکن است شما را به دلیل نقض خط مشی هرزنامه رها کنند.

هر از گاهی بهتر است فرمت ایمیل های خود را تغییر دهید. برخی از پیام های ایمیل را به صورت متنی ساده و برخی از آنها در قالب HTML ارسال کنید. اگر پیام شما به خوبی نوشته شده باشد، متن ساده یک حس شخصی می‌افزاید و باعث می‌شود مشتریان با محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید احساس «ارتباط» کنند.

شخصی سازی تبلیغات

سعی کنید همه پیام های خود را شخصی سازی کنید تبلیغات که حجم زیادی از ایمیل های بازاریابی را ارسال می کنید. مشتریان به احتمال زیاد به ایمیل هایی که احساس شخصی می کنند و بی مزه نیستند، پاسخ مثبت می دهند. دریافت پیام ها از سوی یک شخصیت برجسته در شرکت شما، مانند مدیر عامل یا رئیس جمهور، تأثیر قوی تری بر مشتریان شما خواهد گذاشت.

 

به یاد داشته باشید، همانطور که کمپین های بازاریابی ایمیلی را توسعه می دهید، برای ایجاد شهرت قوی تلاش می کنید. مطمئن شوید که این کار را به درستی انجام داده اید و بار اول آن را به خوبی انجام دهید. تنبل نباشید و مشتریان خود را گمراه نکنید. شهرت کسب و کار شما در اینجا در خطر است و باید این را به خاطر بسپارید.

 

پیام های بازاریابی ایمیلی شما باید توجه تبلیغات خوانندگان را به خود جلب کند. ممکن است مجبور شوید چند چیز مختلف را امتحان کنید. مطمئن شوید که هر چیزی را که برای شما کار نمی کند تغییر دهید. حتی زمانی که کارها کار می کنند، به ارزیابی آنها ادامه دهید تا تعیین کنید چگونه می توانید آنها را بهبود ببخشید.

تاییدیه تبلیغاتی

با قرار دادن تأییدیه ای مبنی بر اینکه مشتریان مایل به دریافت ایمیل های شما هستند، از خود محافظت کنید. با انجام این کار، کمتر احتمال دارد که به عنوان هرزنامه در لیست قرار بگیرید. هر زمان که یک خریدار بالقوه به لیست ایمیل شما می‌پیوندد، یک پاسخگوی خودکار باید فوراً یک ایمیل تأیید ارسال کند و از شخص بخواهد اشتراک خود را تأیید کند. اطمینان حاصل کنید که ایمیل به آنها امکان پذیرش یا رد اشتراک تبلیغات را می دهد. مطمئناً خوانندگان شما از امنیت افزوده شده قدردانی خواهند کرد و احتمال اینکه ایمیل خود به عنوان هرزنامه در نظر گرفته شود را تا حد زیادی کاهش خواهید داد.

 

خطوط موضوع شما باید کوتاه و شیرین باشد. اگر خط موضوعی کمتر از 60 کاراکتر داشته باشد، شانس بیشتری برای جلب توجه دارد. این بدان معناست که نرخ باز شدن آن بیشتر از موضوعی است که برای مدت طولانی ادامه دارد. اگر حتماً باید خط موضوع طولانی‌تری داشته باشید، آن را به گونه‌ای بسازید که قسمت را کاملاً بسازید

 منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b9%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c%d9%87/

منبع

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

همیشه مکاتباتی را که ارسال می کنید تصحیح کنید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در میدان امام خمینی مازندران مهم است که هر پیامی که ارسال می کنید توجه خوانندگان خود را جلب کند. هر چه تعداد دفعات بیشتری برای آنها ایمیلی ارسال کنید که مورد علاقه شما باشد، آنها تمایل بیشتری به دریافت ارتباطات شما خواهند داشت. مقاله زیر به شما نکاتی را در مورد چگونگی حفظ یک کمپین ایمیل عالی از طریق اطلاعات جالب ارائه می دهد.

 

ممکن است به نظر یک کار بدیهی باشد، اما گاهی اوقات افراد انجام آن را فراموش می کنند. مجری تبلیغات محیطی میدان امام خمینی مازندران ارسال پیام به کسانی که هیچ رابطه قبلی با شرکت یا پیشنهادات شما ندارند ممکن است ظاهر هرزنامه را ایجاد کند. آن‌ها نمی‌دانند شما کی هستید، و برایشان مهم نیست که چه چیزی می‌فروشید. عدم توجه آنها به شما و کسب و کار شما به احتمال زیاد باعث می شود که آنها فقط آن را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند که تلاش شما را بیهوده می کند.

 

بالاخره این فقط ایمیل است، اینطور نیست؟ شرکت تخصصی تبلیغاتی و بازاریابی آراد اگر اطلاعات ایمیل شما بیش از حد باشد، مشتریان احساس ناراحتی، بی حوصلگی یا حتی سرخوردگی خواهند کرد. فقط یک پیام بفرستید و آن را در حد معقول کوتاه کنید و به راحتی به اصل مطلب برسید. مشتریان شما مطمئناً از تلاش های شما قدردانی خواهند کرد.

 

مطمئن شوید که محتوای خوبی در ایمیل‌های خود دارید و همه اینها یک هدف بازاریابی نیست. اطمینان حاصل کنید که مشترکین شما مقالات ویژه ای را دریافت می کنند که فقط از طریق ایمیل در دسترس هستند. علاوه بر این، یک پیشنهاد انحصاری برای محصولات خود در نظر بگیرید. برای تبریک تعطیلات یا تولد و سایر ارتباطات ویژه که همیشه به نظر نمی رسد باعث خرید می شود، آماده باشید.

 

هنگام ایجاد برنامه های بازاریابی ایمیلی از گرافیک های کمی استفاده کنید. برخی از سرورهای ایمیل، گرافیک را مسدود می کنند، بنابراین برای انتقال موثرتر پیام خود، از گرافیک خودداری کنید. همچنین، اگر ایمیل‌های شما حاوی تصاویر گرافیکی بیش از حد باشد، ممکن است در پوشه اسپم قرار گیرند.

 

به مشتری خود یک انتخاب واضح برای شرکت در بازاریابی ایمیلی خود و یک راه آسان برای انصراف بدهید تا اعتماد مشتری را ایجاد کنید. اگر این کار را نکنید، می توانید باعث شوید مشتریان به شما اعتماد نکنند و نام بدی برای کسب و کار شما ایجاد کند. علاوه بر این، برخی از سرویس‌های اینترنتی ممکن است شما را در لیست سیاه قرار دهند و این می‌تواند اثرات بسیار زیان‌باری بر تجارت آینده داشته باشد.

 

به وضوح ارسال یک پیوند لغو اشتراک توصیه می شود. خوانندگان را بدون راه آسانی برای انصراف از لیست پستی خود رها نکنید و یافتن آن را دشوار نکنید. در حالت ایده آل، کاربران شما باید احساس کنند که بر پیام هایی که دریافت می کنند کنترل دارند و هرگز نباید احساس کنند که مجبور به دریافت آنها هستند.

 

از بازخورد فعال و غیرفعال برای ساختن برند خود استفاده کنید و تاکتیک های بازاریابی ایمیلی خود را متنوع کنید. بازخورد فعال واضح است: از بازدیدکنندگان پیشنهادات و مشاوره بخواهید. از سوی دیگر، خوانندگان به طور کلی حتی از بازخورد منفعل آگاه نیستند. از برنامه ها یا ابزارهای نرم افزاری برای ارزیابی پیوندهایی که بیشتر استفاده می شوند استفاده کنید.

 

از پیام های ایمیلی که به عناصر گرافیکی نیاز دارند برای ارائه تبلیغات حقایق کلیدی استفاده نکنید. بسیاری از مشتریان ایمیل بلافاصله تصاویر را مسدود می کنند. اغلب این منجر به ظاهر نامطلوب یا پیام غیرقابل خواندن در هنگام رایج شدن تصاویر می شود. از متن واضح برای اطلاعات مهم خود استفاده کنید و از تگ های alt توصیفی در تمام تصاویر خود در ایمیل های خود استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که وقتی در حال توسعه کمپین بازاریابی ایمیلی خود هستید، روی افزایش شهرت خود کار می کنید. از تاکتیک های گمراه کننده استفاده نکنید، گوشه ها را کوتاه کنید یا سعی نکنید مشتری اشتباه را هدف قرار دهید. این شهرت شما در خطر است، و شما باید همیشه این را به خاطر داشته باشید.

 

به افراد یک گزینه ثبت نام آسان برای دریافت ایمیل های بازاریابی خود بدهید و خواهید دید که اعداد در لیست شما بالا می رود. این عملکرد می تواند در وب سایت شما گنجانده شود تا مشتریان علاقه مند بتوانند به محض در دسترس قرار گرفتن، به روز رسانی ها را دریافت کنند.

 

برای درک اینکه بازاریابی ایمیلی در پلتفرم های مختلف چگونه به نظر می رسد، آزمایش انجام دهید. پس از ایجاد طرحی که احساس می‌کنید بی‌نقص است، آن را برای سازگاری با تمام سرویس گیرندگان ایمیل، مرورگرها و سیستم‌عامل‌ها در صورت امکان آزمایش کنید. به عنوان مثال، ایمیلی که تحت لینوکس Gmail باز می شود، در ویندوز هات میل متفاوت به نظر می رسد.

 

خطوط موضوعی مختصر بنویسید. خطوط تبلیغات موضوعی که حاوی 60 کاراکتر یا کمتر هستند، بیشتر توجه خوانندگان را به خود جلب می‌کنند و در نتیجه باز بودن بالاتری دارند.

نرخ ها نسبت به سوژه های سرگردان و بیش از حد طولانی. اگر باید از خط موضوع طولانی‌تری استفاده کنید، با ارزش‌ترین اطلاعات را در همان ابتدای جمله قرار دهید تا با کوتاه شدن موضوع ناپدید نشوند. جواب منفی! ایمیل های شما باید به روشی مناسب و جذاب ارسال شوند، زیرا مهمترین بخش هر کمپین بازاریابی است.

 

اطمینان حاصل کنید که بازاریابی ایمیلی شما تبلیغات با برند شرکت شما سازگار است. هر پیام ایمیلی که ارسال می کنید باید از ویژگی های طراحی استفاده کند، مانند آرم ها و طرح های رنگی. داشتن یک نام تجاری مستحکم با مشتریان خود به تبدیل خوانندگان بیشتر به خریداران کمک می کند زیرا آنها از قبل به شرکت اعتماد دارند.

 

بازاریابی ایمیلی شما باید برای هر یک از مشتریان شما مرتبط و جالب باشد. مردم به سرعت از لیست های پستی که به نظر آنها هرزنامه هستند، انصراف می دهند. از اطلاعاتی که به شما ارائه شده است استفاده کنید تا به شما کمک کند تا استراتژی بازاریابی ایمیلی را افزایش دهید که مورد قدردانی مشتری قرار گیرد.

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 

منبع

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

مجموعه ای از فروشندگان و محصولات اگر فقدان سودآوری باعث شود یکی از محصولات یا شرکت های وابسته خود را متوقف کنید، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در خیابان آزادی تبریز این احتمال وجود دارد که سوالات مختلفی در مورد نحوه شروع کار داشته باشید. نگران نباشید، زیرا مقاله زیر شما را در مسیر درست راهنمایی می کند. در زیر نکات ساده ای نوشته شده است که می توانید برای موفقیت در بازاریابی وابسته انجام دهید. یک سبد پرتفوی متنوع شما را از ضررهای عمیق محافظت می کند. مجری تبلیغات محیطی خیابان آزادی تبریز که هرگز از بازدیدکنندگان سایت خود با فراتر رفتن از مرزها سوء استفاده نکنید. در بهترین حالت، این برای مشتریان بالقوه شما آزاردهنده خواهد بود. در بدترین حالت، به زنجیره های ردیابی آسیب می رساند و گسترش ویروس ها را تشویق می کند.

کالاهای تبلیغاتی

اگر به اندازه ای که می توانید کالایی را تبلیغ نمی کنید، بیشتر به دنبال آن باشید. بیلبورد ها در چه مکان هایی قابل نصب هستند ممکن است بتوانید با کمیسیون های بالاتر مذاکره کنید. اگر به اندازه کافی فروش داشته باشید و از تکنیک های بازاریابی خوب استفاده کنید، برنامه هر کاری که می تواند انجام می دهد تا شما را برای آنها کار کند و به شما افزایش حقوق بدهد.

 

بسیاری از بازاریابان وابسته به جای اینکه فقط به عنوان یک شرکت وابسته سطح متوسط ​​از کسب درآمد خوشحال باشند، بیش از حد تلاش می کنند تا به شرکت های بزرگ وابسته تبدیل شوند. آنها محصولات زیادی را در صنایع بسیار زیادی می فروشند تا در کاری که انجام می دهند واقعاً مؤثر باشند. سعی کنید به رسیدن به حداکثر نتایج فکر نکنید. وقت خود را صرف کنید تا آنچه را که برای شما بهتر است بیابید.

 

شما باید توانایی پیوند مخفیانه را بررسی کنید. ترفندهای زیادی برای کمک به قرار دادن لینک های متنی در سرتاسر وب سایت شما وجود دارد. شما باید این کار را انجام دهید اما در مورد آن صادق باشید. به خوانندگان خود بگویید که زمینه پیوند شما چیست تا به محتوای آن مشکوک نشوند.

 

برای شرکای وابسته توصیه می شود که از قابلیت متن استفاده کنند تا کمیسیون بیشتری به دست آورند. این سرویس متنی کاملاً جدید است. با این حال، چندین شرکت وابسته از آن به عنوان راهی برای اطلاع رسانی به مشتریان خود در مورد پیشنهادات و محصولات جدید وابسته استفاده می کنند. فقط با شرکت های وابسته سخاوتمندانه و منصفانه تجارت کنید. مطمئن شوید که برای یک شرکت وابسته کار نکنید که کمتر از 20 درصد از هر کالایی که فروخته می شود، سود می دهد. شرکت‌های وابسته خوب می‌دانند که تلاش‌های خوب مستحق کمیسیون بالاتری هستند که به شما انگیزه می‌دهد تا برای کسب‌وکارشان کارهای بیشتری انجام دهید.

 

قبل از تصمیم گیری در مورد شرکت های وابسته بالقوه، مطمئن شوید که درک روشنی از مخاطبان هدف خود دارید. این به شما کمک می کند تا ترافیک خود را افزایش دهید و ارتباط موثرتری با مخاطبان خود برقرار کنید.

 

یک بازاریاب وابسته عاقل در مورد وابستگی های خود صادق است. وابستگی های خود را فاش کنید و به طور کلی توضیح دهید که سایت شما در مورد چیست. عدم صداقت با مشتریان شما باعث می شود که آنها از سایت شما صرف نظر کنند و محصولات را مستقیماً از تاجر خریداری کنند. شرکت های وابسته را انتخاب کنید که حامی هستند و با به اشتراک گذاشتن منابعی که می تواند به فروش محصولات آنها کمک کند به شرکت های وابسته خود کمک می کنند. آژانس های وابسته بی شعور نیستند. آنها تحقیق می کنند تا بفهمند چه تکنیک های بازاریابی مشتریان را تبدیل می کند. شرکت‌هایی که موفق هستند با ارائه داده‌های بازاریابی خوب به شرکت‌های وابسته خود کمک می‌کنند که به موفقیت آنها و کسب کمیسیون‌های بیشتر کمک می‌کند.

 

برنامه های وابسته راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما هستند. در بیشتر موارد، افزایش ترافیک بیشتری از یک برنامه وابسته نسبت به تبلیغات بنری یا شبکه های متنی دریافت خواهید کرد. سه عاملی که باید هنگام تعیین اینکه کدام شرکت بازاریابی وابسته را انتخاب کنید در نظر بگیرید، پرداخت های ارجاعی است که دریافت خواهید کرد، میزان محبوبیت دایرکتوری و میزان آسانی برای پیمایش. کسب سود قابل توجهی از بازاریابی وابسته تبلیغات بسیار امکان پذیر است، اگرچه برای دستیابی به موفقیت واقعی، دانش عمیق بسیار مهم است. شما می خواهید مطمئن شوید که وبلاگ یا وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد. با این کار لینک های وابسته بهتر و پول بیشتری به دست خواهید آورد.

 

شرکت های وابسته را انتخاب کنید که نسبت تبدیل فروش بالایی دارند. هدف شما باید حدود یک درصد باشد.

 

یک نکته عالی برای وابستگی، تعیین مهلت مشخص برای خرید تبلیغات محصول وابسته است. اگر مشتریان شما فکر می کنند که فقط زمان محدودی برای دریافت چیزی دارند، تمایل بیشتری به این کار خواهند داشت. می توانید از این تاکتیک برای افزایش فروش خود استفاده کنید. برای موفقیت در بازاریابی وابسته، باید با مخاطبان خود آشنا باشید. شما باید آنچه را که مخاطبانتان نیاز دارند پیدا کنید و سخت تلاش کنید تا این نیازها را برآورده کنید. مشخص کنید که چرا آنها به وب سایت شما آمده اند. آیا منطقه ای از وب سایت شما وجود دارد که حجم زیادی از ترافیک را جذب کند؟

 

یکی از راه های تشویق کلیک بر روی تبلیغات بنری خود، پرسیدن یک سوال بی اهمیت است. خواننده باید بر روی بنر شما کلیک کند تا پاسخ را بیابد. بسیاری از مردم نمی توانند در برابر کلیک کردن روی چیزی مانند آن مقاومت کنند. برای هرکسی که سوال چیزهای بی اهمیت را درست متوجه شود، در سایت خود تخفیف ارائه دهید. برای افزایش درآمد خود از بازاریابی وابسته، محصولات خود را با گنجاندن عکس‌های اکشن، اسکرین‌شات تبلیغات یا ویدیو جذاب‌تر کنید. تصاویر جذاب به جذابیت بیشتر محصول شما برای خریداران بالقوه کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که بررسی شما دقیق و دقیق است تا اطلاعاتی را که افراد برای خرید نیاز دارند ارائه دهد. برای کمپین خود به تعداد کمی از شرکت های وابسته اعتماد نکنید. یک کول خوب و متنوع دریافت کنید

  

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%a8%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86/

منبع

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

اگرچه فروش املاک تجاری نسبتاً ساده به نظر می رسد. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در محمدشهر کرج (پیدا کردن مستاجر و امضای قرارداد اجاره از طرف آنها)، اما ممکن است عوارضی ایجاد شود. هنگام تلاش برای فروش، اطمینان از اینکه اجاره نامه همه افراد درگیر را راضی می کند، ضروری است. نکاتی را از این مقاله بیاموزید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید به طور مؤثر در تجارت املاک تجاری شرکت کنید.

مجری تبلیغات محیطی محمدشهر کرج حراج های فروش کوتاه ممکن است کاملاً جذاب به نظر برسند، اما خود را آماده کنید که در آخرین لحظه با پیشنهاد بیش از حد از خانه ضرر کنید. بسیاری از افراد هستند که در آخرین لحظه خانه ای را با پول کمی بیشتر از آنچه پیشنهاد داده بودند از دست داده اند.

 

به منظور محافظت از خود، اهمیت آژانس تبلیغاتی برای رشد مشاغل مطمئن شوید که قراردادی که شما و کارگزارتان در مورد آن تصمیم می گیرید به صورت کتبی تنظیم شده باشد. برخی از شرایط را به آن اضافه کنید که به شما امکان می دهد در مدت پنج تا ده روز با یک اخطار کتبی آنها را خاتمه دهید اگر آنها کار خود را به خوبی انجام نمی دهند.

تنظیم قرار داد تبلیغاتی

هنگام تنظیم قرارداد اجاره با مستاجر جدید، مطمئن شوید که یک قرارداد رسمی تنظیم کرده اید. حتی اگر اجاره کنندگان شما دوستان یا خانواده شما باشند. شما باید از خود و دارایی خود محافظت کنید. مطمئن شوید که انتظارات شما در قرارداد وجود دارد و آنها دقیقا می دانند که شما از آنها چه انتظاری دارید.

 

 

اگر خانه‌ها را ورق می‌زنید، همیشه باید زمانی که قیمت‌های فروش بازار در پایین‌ترین حد خود هستند، اقدام به خرید کنید. حتی اگر این بدان معناست که چندین ملک برای کار در یک زمان خواهید داشت، به سرعت متوجه خواهید شد که وقتی بازار خرید به طور قابل توجهی بهبود یابد، این خانه ها سود فوق العاده ای برای شما به ارمغان خواهند آورد. هنگام ورود به املاک تجاری، سابقه کارگزار خود را بررسی کنید. شما می خواهید فردی را استخدام کنید که نه تنها در علایق منحصر به فرد شما متخصص باشد، بلکه نتایجی را برای پشتیبانی از آن داشته باشد. این را مانند هر فرآیند استخدامی که تا به حال در یک شغل معمولی برای حداکثر نتایج طی می کنید، در نظر بگیرید.

 

اطمینان حاصل کنید که قبل از اینکه درگیر خرید املاک و مستغلات شوید، با معمار شرکت خود ملاقات کنید. یک معمار به شما ایده بهتری از نقشه ساختمان ها و سازه هایی می دهد که باید بر روی قطعه جدیدی از املاکی که می خواهید بخرید بسازید. تبلیغات این به تسهیل تصمیم گیری کلی شما کمک می کند. اگر در حال مذاکره برای اجاره نامه تجاری هستید، مطمئن شوید که هیچ چیز نمی تواند به عنوان رویدادهای پیش فرض در نظر گرفته شود. اگر بتوانید این کار را با موفقیت انجام دهید، متوجه خواهید شد که احتمال اینکه مستاجر در ساختمان پیش‌فرض شود کم خواهد بود. این چیزی است که شما می خواهید از آن اجتناب کنید.

تبلیغات

 

اگر می‌خواهید برای امرار معاش خانه‌های تبلیغات خود را تغییر دهید، باید مطمئن شوید که خودتان تبلیغ می‌کنید. یک وب سایت داشته باشید، کارت ویزیت بگیرید، در روزنامه ها برای خانه ها آگهی بگذارید، و غیره. اگر می خواهید پول در بیاورید، باید با این کار به عنوان یک تجارت رفتار کنید، در غیر این صورت نمی توانید انتظار نتایج تجاری را داشته باشید. هنگامی که شروع به تبلیغ املاک خود از طریق یک وب سایت می کنید، باید درک کنید که زمان بسیار کمی برای جلب توجه بازدیدکنندگان دارید. اگر محتوای شما متمرکز نباشد، بلافاصله هزاران خریدار بالقوه را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مشتری جذب کنید، مطمئن شوید که سایت شما متمرکز است.

 

هنگام فروش املاک تجاری تبلیغات خود باید وقت بگذارید و پتانسیل درآمد آن را به درستی تبلیغ کنید. هنگامی که یک خریدار بالقوه خرید یک ملک تجاری را در نظر می گیرد، مهمترین عامل در تصمیم گیری آنها پتانسیل درآمد ملک است. اگر در مورد پتانسیل ها صادق باشید، باید بتوانید ملک را به سرعت بفروشید. هنگامی که ملک تجاری موجود خود را تبلیغ می کنید، این کار را به صورت محلی، بلکه منطقه ای و حتی ملی انجام دهید. بسیاری از فروشندگان در این تصور نادرست قرار می گیرند که فقط خریداران محلی علاقه مند به خرید احتمالی هستند. بسیاری از سرمایه گذاران خصوصی وجود دارند که دوست دارند املاکی را خریداری کنند که در منطقه مستقیم آنها نیست، اگر قیمت مناسبی داشته باشند.  ایجاد یک اجاره نامه قابل قبول که پاسخگوی نیازهای همه باشد در هنگام تلاش برای فروش ملک بسیار مهم است. با یادآوری این مقاله مطمئن شوید که شهرت شما در تمام معاملات تجاری دست نخورده باقی می ماند!

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af%d8%b4%d9%87%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%ac/

منبع

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 

 


:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

هنگام انجام سرمایه گذاری به اندازه املاک تجاری، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در تجریش باید مطمئن باشید که در مورد این فرآیند آموزش دیده اید و به دنبال پاسخ به سوالاتی باشید که ممکن است داشته باشید. نکات زیر مطمئناً به شما کمک می کند تا پاسخ بسیاری از سوالات را پیدا کنید و توصیه هایی را به شما ارائه می دهد که به شما کمک می کند.

به منظور محافظت از خود، مطمئن شوید که قراردادی که شما و کارگزارتان در مورد آن تصمیم می گیرید به صورت کتبی تنظیم شده باشد. مجری تبلیغات محیطی تجریش مبلغی که به عنوان مالیات پرداخت می کنید می تواند بین جریان نقدی مثبت و منفی تفاوت ایجاد کند. با مشاور املاک خود، شهرداری های محلی و یک متخصص مالیاتی مشورت کنید تا وضعیت مالیاتی خود را به خوبی کنترل کنید.

قیمت تبلیغات 

اگر می‌خواهید در اجاره مستاجر خود، خدمات آب و برق را در نظر بگیرید، قبل از تعیین مبلغ اجاره حتماً از هزینه آن خدمات برقی مطلع شوید. گاهی اوقات برآورد کردن هزینه گرما در زمستان یا تهویه مطبوع در تابستان آسان است. قبوض آب نیز می تواند بر اساس منطقه متفاوت باشد. داشتن تصویری دقیق از آب و برق می تواند شما را از قیمت گذاری اموال خود دور نگه دارد.

متخصص تبلیغاتی 

یک متخصص را برای اجاره املاک درآمدی خود استخدام کنید. صرفه جویی در پول می تواند وسوسه انگیز باشد که آن را خودتان انجام دهید، اما زمان درگیر و مشکلات اشتباه با یک مستاجر ارزش آن را ندارد. وقت شما ارزشمند است اجازه دهید یک مدیر املاک از سرمایه گذاری شما برای شما مراقبت کند. اگر صاحبخانه ای هستید که به دنبال اجاره خانه یا آپارتمان هستید، بسیار مهم است که مستاجر درخواستی را پر کند و از طریق بررسی اعتبار و سابقه بررسی شود. شما نمی‌خواهید با مستاجری گیر کنید که اجاره‌ای را پرداخت نمی‌کند یا خانه‌تان را زباله نمی‌کند، بنابراین از مراجع درخواست کنید.

امنیت قرارداد های بازاریابی و تبلیغاتی

برخی از شرایط را به آن اضافه کنید که به شما امکان می دهد در مدت پنج تا ده روز با یک اخطار کتبی آنها را خاتمه دهید اگر آنها کار خود را به خوبی انجام نمی دهند. هنگام انتخاب بین دو ملک تجاری مشابه، در مقیاس بزرگ فکر کنید. به دست آوردن منابع مالی مورد نیاز، صرف نظر از اندازه ملک، کار دشواری است. به طور کلی، این بسیار شبیه اصل خرید عمده است. هر چه تعداد واحدهای بیشتری بخرید، قیمت هر واحد کمتر می شود.

جمعیت شناسی برای بهینه تر شدن تبلیغات

همانطور که جستجوی خود را برای فرصت های تبلیغات سرمایه گذاری در املاک تجاری آغاز می کنید، باید تکالیف خود را بر روی ساکنان محلی و جمعیت شناسی کلیدی آنها انجام دهید. به درآمد متوسط، رشد جمعیت و کارفرمایان محلی نگاه کنید. این اطلاعات بینشی را در مورد نوع و تعداد افرادی که در نهایت رانندگی می‌کنند و کسب‌وکارهای محلی را تعیین می‌کنند، یعنی مستاجران آینده املاک تجاری، ارائه می‌دهد. بر اساس نوع کسب و کاری که احتمالاً ملک را اشغال می کند، اطلاعاتی در مورد تعداد و انواع مشاغل پیرامون هر ملک تجاری که مد نظر شماست، به دست آورید و مطالعه کنید. اگر ده ها غذاخوری در شعاع پنج مایلی وجود داشته باشد، فضای اغذیه فروشی یا رستوران ممکن است بهترین گزینه شما نباشد.

املاک تجاری و شیوه کسب درآمد از آن ها

برای املاک تجاری نیز دقت لازم مورد نیاز است. این امر مستلزم دریافت بازرسی اموال، ارزیابی، و بازرسی هایی است که توسط قوانین محلی لازم است. این هزینه زیادی را در بر خواهد داشت. اگر متوجه شدید که دارایی ارزشش را ندارد و پولی را که برای بازرسی ها خرج کرده اید از دست می دهید، آنگاه پولی است که به خوبی از دست رفته است. 

داشتن یک طرح تجاری با جهت گیری تبلیغات مشخص در املاک تجاری بسیار مهم است. اگر برنامه روشنی در ذهن داشته باشید، مردم شما را جدی تر خواهند گرفت. مطمئن شوید که ارقام، حقایق و تخمین ها را شامل می شود. شما می خواهید افرادی که به فکر سرمایه گذاری با شما هستند شما را جدی بگیرند.

 

تبلیغات برای امرار معاش کسب و کار ها

اگر می‌خواهید برای امرار معاش خانه‌های خود را تغییر دهید، باید مطمئن شوید که خودتان تبلیغ می‌کنید. یک وب سایت داشته باشید، کارت ویزیت بگیرید، در روزنامه ها برای خانه ها آگهی بگذارید، و غیره. اگر می خواهید پول در بیاورید، باید با این کار به عنوان یک تجارت رفتار کنید، در غیر این صورت نمی توانید انتظار نتایج تجاری را داشته باشید.

هنگامی که شروع به تبلیغ املاک خود از طریق یک وب سایت می کنید، باید درک کنید که زمان بسیار کمی برای جلب توجه بازدید کنندگان دارید. اگر محتوای شما متمرکز نباشد، بلافاصله هزاران خریدار بالقوه را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مشتری جذب کنید، مطمئن شوید که سایت شما متمرکز است.

هنگام فروش املاک تجاری خود

شما باید برای تبلیغات مناسب پتانسیل درآمد آن وقت بگذارید. هنگامی که یک خریدار بالقوه خرید یک ملک تجاری را در نظر میگیرد، مهمترین عامل در تصمیم گیری آنها پتانسیل درآمد ملک است. اگر در مورد پتانسیل ها صادق باشید، باید بتوانید ملک را به سرعت بفروشید.

تبلیغ ملک خود در مهمانی های داخلی و خارجی برای اطمینان از دریافت بهترین قیمت ممکن مهم است. بسیاری از فروشندگان به اشتباه تصور می کنند که ملک آنها فقط برای خریداران محلی جالب است. اگر ملک شما قیمت مناسبی دارد، تبلیغات خارج از منطقه مستقیم شما را قادر می سازد تا از مجموعه بزرگی از سرمایه گذاران خصوصی که به ملک شما علاقه مند هستند، استفاده کنید.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%db%8c%d8%b4/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

اولین ارائه دهنده جهانی نرم افزار علامت دیجیتال مبتنی بر ابر است. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده قدیم کرج این شبکه با دستیابی به بیش از 300000 مصرف کننده ماهانه، پلتفرم نرم افزار را به دلیل عمق، مقیاس پذیری و آن انتخاب کرد و معتقد است دری را برای ارتباط پایدار با مشتریان پس از خروج از فروشگاه باز کرده است.

بینندگان از طریق تبلیغات دیجیتالی با استفاده از کدهای و برچسب‌های به تجربه تلفن همراه سوق داده می‌شوند. مجری تبلیغات محیطی جاده قدیم کرج با تعامل با منوی تلفن همراه، مصرف کنندگان می توانند به جزئیات محصول، پیشنهادات ویژه، تخفیف ها، رسانه های جریانی و هر مورد نظر تبلیغ کننده دسترسی داشته باشند.

پلتفرم پیشرو تبلیغاتی

رویکرد خودکار و برنده جوایز آن برای مدیریت محتوا بالغ، قابل اعتماد و قوی است و به شبکه های دیجیتال خارج از خانه ظرفیت نامحدودی برای رشد بدون اضافه کردن پرسنل می دهد.  شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد این در زمانی اتفاق می افتد که 85٪ از همه مصرف کنندگان از دستگاه های تلفن همراه خود در خرده فروشی استفاده می کنند تا اطلاعات محصول را برای تصمیم گیری خرید و همچنین کوپن ها و تخفیف ها به دست آورند. صرف کنندگان رسانه ما بر اساس تمایل آنها برای دیدن و شنیدن رسانه قبل از خرید، بهترین گزینه برای دسترسی به دستگاه های تلفن همراه هستند.

بازدید های فروشگاهی

پلتفرم پیچیده و خط پخش کننده های هوشمند مقرون به صرفه، هزینه استقرار شبکه را کاهش می دهد. با توجه به اینکه خریداران از 15 تا 30 دقیقه در هر بازدید در فروشگاه جستجو می کنند، نمایشگرهای پلاسما 55 اینچی حلقه های پنج دقیقه ای با اسلات های 15 ثانیه ای اجرا می کنند. نیمی از محتوا به تبلیغات اختصاص داده شده است، در حالی که 20٪ از زمان صفحه نمایش برای پیام های سفارشی توسط مدیران محلی از طریق استفاده می شود.

زمان‌های دیگر در این حلقه، مخاطبان شبکه را قادر می‌سازد از «ایستگاه‌های شنود تلفن همراه» و «نمایش‌های انحصاری کنسرت» بهره ببرند، جایی که کنسرت‌های هنرمندانی مانند رولینگ استونز و آئرو اسمیت در ساعت 7 بعد از ظهر جمعه‌شب‌ها در همه مکان‌ها پخش می‌شود. مدیر عامل شرکت می‌گوید: رسانه‌های دیجیتال را در خرده‌فروشی فراهم می‌کند تا به مصرف‌کنندگان اطلاع دهد، در حالی که برندها را تبلیغ می‌کند و درآمد جدیدی برای شرکای خرده‌فروش ایجاد می‌کند. ما خوشحالیم که اضافه شدن اکنون به اجازه می دهد تا با بینندگان بیشتر تعامل داشته باشد و در عین حال درآمد تبلیغاتی را از و بودجه موبایل به طور موثر جذب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه‌حل های و موبایل برای آزمایش رایگان این پلت فرم درخواست دهید.

ارائه دهنده محتواهای بالغ تبلیغاتی

اولین ارائه دهنده جهانی نرم افزار علامت دیجیتال مبتنی بر ابر است. رویکرد خودکار و برنده جوایز آن برای مدیریت محتوا بالغ، قابل اعتماد و قوی است و به شبکه های دیجیتال خارج از خانه ظرفیت نامحدودی برای رشد بدون اضافه کردن پرسنل می دهد. پلت فرم پیچیده و پخش کننده رسانه کارآمد، هزینه استقرار شبکه را کاهش می دهد. رشد مداوم پایگاه مشتریان گسترده و تعهد به پیش‌بینی و پاسخگویی به روندهای صنعت، راه‌حل‌های علامت دیجیتال آن را به شرطی مطمئن برای آینده شبکه‌هایی با حتی پیچیده‌ترین نیازها تبدیل کرده است. 

امکانات تبلیغ کنندگان

به تبلیغ‌ کنندگان این امکان را می‌دهد که مستقیماً از طریق ما که با برترین خرده‌ فروشان رسانه در سراسر ایالات متحده مستقر شده‌اند، به مشتریان دسترسی پیدا کنند. این خرده فروشان مستقل با ما همکاری کرده اند تا تجربیات رسانه های دیجیتال آموزنده، تعاملی و جذاب را به مصرف کنندگان خود ارائه دهند و در عین حال درآمدهای جدیدی از تبلیغ کنندگانی که مایل به جذب مشتریان در خرده فروشی هستند، ایجاد کنند. شبکه تلویزیونی سلامت، یک سیستم آموزش تبلیغات و سرگرمی بیماران مبتنی بر شواهد برای پزشک عمومی، بهداشت وابسته، متخصصان و مناطق انتظار بیمارستان است. ویدئوی دید و صدای کامل با هدف بهبود اثربخشی و کارایی مراقبت‌های بهداشتی در استرالیا بر روی صفحه‌های 32 و 42 اینچی اجرا می‌شود.

بهبود سلامت مردم با تبلیغات هدفمند

دکتر متیو کالن، مدیر عامل، گفت: «با اجرای محتوایی که برای بهبود سواد سلامت و خود مدیریتی بیمار طراحی شده است، ضروری است که به طور قابل اعتماد و با بالاترین استانداردهای کیفیت کار کند. به این ترتیب، ما برای ویژگی‌هایی مانند پلتفرم خودکار و کنترل صوتی آن، به تبدیل شدیم که به ما امکان می‌دهد به راحتی در حین رشد، تجربه بیمار را حفظ و ارتقا دهیم.»

حلقه محتوای مبتنی بر تبلیغات با توجه به زمان اقامت 35 دقیقه‌ای که بیماران تبلیغات در مطب پزشکان تجربه می‌کنند، برای مشتریان سلامت و تندرستی مرتبط است. یک ساعت بهینه معمولاً از 27 دقیقه محتوای سرمقاله، دو دقیقه تبلیغات محلی، شش دقیقه اخبار و آب و هوا و 24 دقیقه محتوای پولی تشکیل شده است. مشتریان شامل دولت های استرالیا، بیمه هایی مانند و سازمان های تجاری مانند هستند. معاون رئیس در گفت: تلاش می کند تا مورد اعتماد ترین واسطه دانش در سیستم مراقبت های بهداشتی استرالیا باشد و ما مشتاقانه منتظر حمایت از شبکه در دستیابی به این هدف هستیم که در حال توسعه و افزایش اندازه است."

 

رویکرد خودکار تبلیغات

رشد مداوم پایگاه مشتری گسترده و تعهد به پیش‌بینی و پاسخگویی به تبلیغات روندهای صنعت، راه‌حل‌های علامت دیجیتال آن را به شرطی مطمئن برای آینده شبکه‌هایی با حتی پیچیده‌ترین نیازها تبدیل کرده است. 

 

درباره رسانه سلامت تونیک

یک شرکت رسانه سلامت است که محتوای بهداشتی مبتنی بر شواهد را برای مصرف کنندگان در اتاق انتظار پزشکان تولید و توزیع می کند. این بزرگترین شبکه سلامت خارج از خانه استرالیا با 3500 مکان است. این محتوا برای بهبود سواد سلامت، توانایی بیماران برای مدیریت خود، هدایت تمرین مبتنی بر شواهد و کاهش عوارض جانبی - تسهیل نتایج بهتر برای بیماران، پزشکان و صنعت بهداشت استرالیا طراحی شده است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%82%d8%af%db%8c%d9%85-%da%a9%d8%b1%d8%ac/

 

منبع:

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

یک عنصر اصلی در تبلیغات است و پیشرفت در فناوری و داده ها به آن کمک کرده تا به یک رسانه مدرن و تازه تبدیل شود. در حالی که سنتی ممکن است ما را به این زودی ترک نکند، دیجیتالی قطعا راه آینده است.  در واقع اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان همت آنقدر طولانی است که می توان آن را به قدیمی ترین تمدن ها ردیابی کرد. در حالی که تبلیغات در طول زمان تغییر کرده است، تبلیغات هنوز هم امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، دیجیتال نحوه مشاهده و تعامل ما با محتوا را تغییر می دهد. اگرچه بیلبوردهای سنتی هنوز رایج هستند، اما ممکن است از اوج خود گذشته باشند. مجری تبلیغات محیطی اتوبان همت دیجیتال خارج از خانه گام بعدی برای نمایش محتوای جالب و جذب بینندگان است. در سال‌های اخیر، دیجیتال خارج از خانه گسترده‌تر، نوآورانه‌ تر و توانمندتر شده است. این فناوری به دارندگان تابلوهای دیجیتال امکان می دهد محتوای جذاب و متناسب با مصرف کنندگان ارائه دهند. صاحبان رسانه های تبلیغاتی در فضای باز باید از دیجیتال شدن سود ببرند.

محتوای پویا و جذاب جهت تبلیغات

در حالی که ایده زندگی در لبه و رسیدن به فرودگاه 30 دقیقه قبل از پرواز جذاب به نظر می رسد، بسیاری از ما خود را در حال نشستن در دروازه می دانیم و ساعت ها فرصت داریم. حقیقت این است که بیشتر زمان در فرودگاه به انتظار سپری می شود. اگر برندی بخواهد به مخاطبان وسیعی دست یابد، رویکرد یک اندازه متناسب با همه سنتی بهترین تکنیک نیست. شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد تبلیغات همه چیز در مورد ایجاد یک تجربه و ارتباط فوری با بینندگان است. همچنین قابلیت ادغام فناوری های شخص ثالث مانند صفحه نمایش لمسی یا موبایل را دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، دیجیتال خارج از خانه تعداد بی پایانی از امکانات خلاقانه دارد. در رابطه با تعامل، کمپین هایی که مصرف کنندگان را تشویق می کنند تا در پیام برند شرکت کنند، معمولاً کمپین هایی هستند که تسلط دارند.

سرویس بهداشت ملی کمپینی ایجاد کرد که به بینندگان اجازه می داد به صورت مجازی با تلفن همراه خود خون اهدا کنند. با ترکیب و موبایل، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تعامل با مصرف‌کنندگان را به حداکثر برسانند.

برنامه ریزی انعطاف پذیر برای تبلیغ

وقتی صحبت از زمان و طول کمپین به میان می آید، انعطاف پذیر است. به جای چرخه کمپین دو یا چهار هفته ای سنتی، یک کمپین می تواند در هر زمانی شروع و پایان یابد. از آنجایی که نیازی به تکنسین برای نصب پوسترهای جدید نیست، دیجیتال امکان تغییر خلاقیت ها را در زمان واقعی ارائه می دهد. فناوری بی سیم به کاربران امکان آپلود و زمان بندی محتوا را از راه دور می دهد. یک مثال عالی، کمپین کسوف سال است. داده های نجومی برای هر مکان به زمان دقیق و مسیر حرکت ماه و خورشید استفاده شد. دسترسی و انعطاف پذیری که ارائه می دهد، یک تغییر بازی برای صنعت است. اکنون، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند محتوای خود را وصل کنند و در عرض چند ثانیه به صورت زنده پخش شوند.

کمپین های بسیار هدفمند

با داده های بلادرنگ، دیجیتال خارج از خانه محتوای مرتبط و خاص را به مشتریان بالقوه ارائه می دهد. تبلیغات استاتیک سنتی معمولاً برای یک جمعیت شناسی تنظیم می شوند. می‌تواند نسخه‌های مختلفی از یک کمپین را در مکان‌های مختلف بر اساس مخاطب، زمان روز، فصل، آب و هوا و موارد دیگر ارائه دهد.

در نتیجه، تبلیغات بلادرنگ رشد را افزایش می‌دهد، زیرا برای بازاریابانی که می‌خواهند بر اساس داده‌های خاص، مخاطبان را هدف قرار دهند، جذابیت دارد. این فناوری به برندها این توانایی را می دهد که با پیام مناسب در قالبی خودکار و پویا به افراد مناسب دست یابند.

Dove کمپینی طراحی کرد که داده های مربوط به آب و هوا را با یک بیلبورد دیجیتال همگام سازی کرد. با این داده ها، بازیگر زن کمپین هر بار که باران می بارید با یک محصول دوش می گرفت. این کمپین یک روز غم انگیز نیویورک را به یک تجربه سرگرم کننده و جذاب تبدیل کرد.

آیا باید بیلبوردهای استاتیک خود را با دیجیتال معامله کنید؟

تغییر به دیجیتال یک سرمایه گذاری برای آینده است. برندها می‌خواهند به شیوه‌ای هیجان‌انگیز و چشم‌نواز تبلیغ کنند و در عصر پربار اطلاعات امروزی، به دنبال هدف قرار دادن افرادی هستند که واقعاً از دیدن محتوای آنها سود می‌برند. صفحه نمایش های دیجیتال خلاقیت و انعطاف پذیری را ارائه می دهند که سنتی به سادگی نمی تواند ارائه دهد.

دیجیتال مزایای بلندمدتی برای صاحبان رسانه دارد. بدون دردسر استخدام افراد برای چرخش خلاقیت های کمپین، بیلبوردهای دیجیتال هزینه عملیاتی کمتری نسبت به همتایان ثابت خود دارند. با ظرفیت تقریباً نامحدود برای موجودی تبلیغات و انعطاف پذیری برای شارژ نرخ های مختلف در زمان های مختلف، دیجیتال در دراز مدت درآمد بسیار بیشتری نسبت به یک بیلبورد ثابت ایجاد می کند.

 

جیمسون همراه با غرفه عکس خود، نمایشگرهای ترمینال را برای پخش محتوای زنده و تبلیغات همراه در اختیار گرفت. بیش از 100000 مسافر این کمپین را در مدت سه روز مشاهده کردند. این به افزایش 39 درصدی فروش جیمسون در فروشگاه معاف از گمرک کمک کرد.

برای انطباق با کمپین‌های خلاقانه مانند جیمسون و جلب علاقه تبلیغ‌کنندگان، فرودگاه‌ها باید راه‌حلی انعطاف‌پذیر داشته باشند. بیلبوردهای استاتیک به سادگی آن را قطع نمیکنند و صدها صفحه نمایش دیجیتال جداگانه مدیریت آن دشوار خواهد بود.

 

اینجاست که یک شبکه دیجیتال ساینیج وارد می شود

با وجود یک شبکه دیجیتال ساینیج، کمپین ها در عرض چند دقیقه در صدها صفحه نمایش راه اندازی می شوند. نرم افزار دیجیتال ساینیج زمان بندی هر صفحه نمایش تبلیغات را بر اساس مخاطب هدف، دسترسی مشخص، زمان روز و سایر معیارهای سفارشی خودکار می کند. به این ترتیب، هر تبلیغی در زمینه مناسب پخش می شود که برای بینندگان و تبلیغ کنندگان به طور یکسان سودمند است. اتصال هر صفحه به یک مکان مرکزی نیز روند فروش تبلیغات را سرعت می بخشد. تیم‌ها می‌توانند به‌سرعت موجودی موجود در نرم‌افزار فروش را اسکن کنند، نه اینکه صفحات گسترده‌ای عظیم را غربال کنند. پیشنهادها همچنین می توانند به صورت خودکار تولید شوند، بنابراین تبلیغ کنندگان بالقوه در عرض یک ساعت پاسخ دریافت می کنند. برای پر کردن هر فضای تبلیغاتی باقیمانده، فرودگاه‌ها همچنین می‌توانند با یک پلتفرم سمت عرضه کار کنند که به خریداران رسانه‌های برنامه‌ای این فرصت را می‌دهد تا روی صفحه‌های فرودگاه تبلیغ کنند.

 

برای 64 دقیقه بیشتر درآمد تبلیغاتی آماده اید؟

وینسنت ویلان، مدیر عامل گفت: «همکاری با یک گام مهم برای رسانه دیجیتال است زیرا نشان دهنده معرفی مؤثر مدیریت محتوای بلادرنگ در تبلیغات در ایرلند است. این یک نوآوری بسیار هیجان‌انگیز برای بازار است و به این معنی است که تبلیغ‌کنندگانی که از پلتفرم‌های دیجیتال خارج از خانه ما استفاده می‌کنند، می‌توانند فوراً محتوای خود را مدیریت کرده و در عرض چند دقیقه تصمیم بگیرند که آن را جایگزین کنند.»

واحدهای دیجیتال و صفحه نمایش های بزرگ تمام حرکتی تبلیغات به بیش از 4.4 میلیون بیننده در هر چرخه دو هفته ای دسترسی دارند. برندهای جهانی از جمله فورد، ویرجین مدیا، ودافون، پپسی و غیره، از دید بالا و طراحی چشمگیر برای ارتباط با مخاطبان هدف خود لحظاتی قبل از ورود به فروشگاه استفاده می‌کنند.

معاون فروش جهانی در گفت: "ما مشتاق همکاری با برای رشد بازار دیجیتال خارج از خانه در ایرلند هستیم." تبلیغ‌کنندگان با قرارگیری ممتاز و نرم‌افزار خودکار ما، خلاقیت و انعطاف‌پذیری لازم برای جذب واقعی مخاطبان خود را خواهند داشت.»

 

درباره تبلیغات دیجیتال

شرکت پیشرو در فناوری تبلیغات است که نرم‌افزار ساینیج تبلیغات دیجیتال خودکار ایمن و قابل اعتماد را به صاحبان رسانه و اپراتورها در سراسر جهان ارائه می‌کند. با امکان مدیریت موثر محتوای پویا در سراسر شبکه های جهانی پیچیده، بیش از 120000 نمایش را در مکان هایی مانند فرودگاه ها، مراکز خرید، کلینیک های بهداشتی و سینما قدرت می دهد. مجموعه نرم‌افزاری شامل برای توزیع محتوا، پخش و اثبات عملکرد، برای در دسترس بودن موجودی فروش و تولید پیشنهاد، برای قرار گرفتن در معرض خریداران جدید از طریق یک راه‌حل دیجیتالی برنامه‌ریزی شده سفارشی شده خارج از خانه است.

درباره تبلیغات فضای باز

یک مفهوم دیجیتال جدید و ابتکاری برای تبلیغات دیجیتال رسانه ای خارج از خانه در ایرلند است. طیف منحصر به فرد محصولات این شرکت به طور خاص در ایرلند برای محوطه های جلویی، چندتایی، فروشگاه های گروه نماد، مجوزهای خارج از کشور و سایر مکان ها طراحی شده است. صفحه‌ نمایش‌های دیجیتالی تمام حرکتی، روشنایی بالا و هوشمند از پیشرفته‌ترین سیستم راه‌حل‌های تغذیه می‌شوند. طیف محصولات در حال حاضر به صورت استراتژیک در ورودی هر دو گروه بزرگراه قرار دارند. در حال حاضر به مشتریان در طیف وسیعی از مشتریان روبه‌رو می‌شود، از جمله اتومبیلرانی. دارایی، مالیه، سرمایه گذاری؛ غذا و نوشیدنی؛ سوخت؛ سینما; سلامتی؛ بخت آزمایی؛ تنقلات و بستنی.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%87%d9%85%d8%aa/

 

منبع

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

مخاطبان هدف این کمپین، صاحبان مشاغل کوچک و متوسط، به شدت شلوغ هستند. کارآفرینان بهترین کانون تبلیغاتی خلاق در ایران همیشه در حال حرکت هستند، بنابراین برای موفقیت کمپین پژو، لازم است که پیام بخشی از روال روزانه آنها شود. با قابلیت دید بالا و فرمت های بزرگ، صفحه نمایش هایی که شلوغ ترین بزرگراه های هلند را پوشانده بودند، برای کمپین پژو مناسب بودند. این شامل شبکه نیز می‌شود که هر روز صفحه‌های آن به 1.2 میلیون مسافر می‌رسد، که بسیاری از آنها هر هفته چندین بار یک مسیر را طی می‌کنند.

 

داده های خارجی برای نتایج هدفمند تر

در حالی که 1.2 میلیون مسافر مخاطب قابل توجهی هستند، می‌دانست که خدمات کانون تبلیغاتی آراد هر فردی در بزرگراه علاقه‌ مند به ارائه مینی‌ ون شرکتی پژو نیست. در عوض، می‌خواست راهی برای بخش‌بندی کمپین برای افزایش دسترسی به مخاطبان هدف خاص پیدا کند. برای انجام این کار، از نرم‌افزار تشخیص خودروی سازمان راهداری ملی استفاده کردند تا مشخص کنند که مخاطبان هدف پژو چه زمانی بیشتر در جاده‌ها حضور دارند. تجزیه و تحلیل کردند که در هر زمان معین چه تعداد مینی ون باری در جاده بودند. در اینجا چیزی است که آنها پیدا کردند. به طور متوسط، 13 درصد از وسایل نقلیه در بزرگراه ها، مینی ون های باری بودند. با این حال، این عدد در طول روز با اوج‌هایی تا 20 درصد نوسان داشت.

این گواهینامه شامل چه مواردی می شود؟

برای اینکه بتواند کمپین را با استفاده از این یافته‌ها بهینه کند، به یک راه‌ حل خرید ویژگی های یک شرکت درجه یک بازاریابی منعطف نیاز داشت که آنها را قادر می‌سازد فرکانس نمایش تبلیغات را روی صفحه‌ها تغییر دهند. به جای تعهد به مدت زمان ثابت و یک هفته‌ای، از پلتفرم انعطاف‌پذیر استفاده کرد که به آن‌ها امکان داد از داده‌های ترافیکی خود برای بهینه‌سازی کمپین پژو استفاده کنند.

 

یک پلتفرم تخصصی خرید تبلیغات دیجیتال خارج از خانه است. از طریق ادغام جدید با خریداران رسانه اکنون می توانند از طریق پلتفرم خود به شبکه ای از مکان های دیجیتالی جهانی خارج از خانه دسترسی داشته باشند. خریداران رسانه‌ای که در کمپین‌های دیجیتال هدفمند و برنامه‌ریزی خارج از خانه تخصص دارند، می‌توانند محرک‌هایی را انتخاب کنند که «لحظه‌ها» نامیده می‌شوند، که تعیین می‌کنند تبلیغ آنها چه زمانی و کجا پخش شود، از جمله:

«دیجیتال برنامه‌ای خارج از خانه کارآمدتر و مرتبط‌تر است. خریداران رسانه می‌توانند بودجه خود را تنها با خرید بازه‌های زمانی که برای کمپین‌شان کار می‌کند، بهینه کنند، در حالی که تبلیغات متنی بیشتری را برای هر بخش ارائه می‌کنند.» - آرنو بوسکوپ، رئیس داده‌ها، ابزارها و تجزیه و تحلیل در.

 

نتایج تبلیغ

از طریق پلتفرم توانست کمپین را هدف قرار دهد تا به درصد بیشتری از مخاطبان هدف دست یابد. این کمپین فقط زمانی آغاز شد که تعداد مینی ون های باری از یک آستانه معین بالاتر بود. با این انعطاف‌پذیری، توانست بودجه پژو را بهتر خرج کند و فقط زمانی تبلیغات ارائه دهد که دسترسی بهینه در بالاترین حد خود باشد. روش خرید رسانه‌های دیجیتال خارج از خانه را تغییر می‌دهد و ما هیجان‌زده هستیم که بخشی از این جنبش باشیم. همانطور که در مورد کمپین پژو وجود دارد، خرید خودکار به تبلیغ‌کنندگان و آژانس‌های رسانه‌ای این فرصت را می‌دهد تا به مخاطبان زیادی دست یابند و در عین حال انعطاف‌پذیری برای برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی کمپین‌های رسانه‌ای خود را از داخل پلتفرم‌های خریدشان به آن‌ها می‌دهد.» - دنی تورنیه، موسس در فراتر از فضای باز

 

چالش تبلیغاتی

در حالی که این برند به دلیل خدمات تحویل غذا محبوب است، گزینه تحویل غذای فدورا چندان شناخته شده نیست. تیم بازاریابی برنامه‌ای که مسئولیت خرید خودکار برنامه‌ریزی شده در سراسر جهان را بر عهده دارد، مصمم به تغییر این موضوع بود. تیم برنامه نویسی به طور کلی موفقیت در بازاریابی دیجیتال سنتی را می بیند که معمولاً به خریدهای نمایشگر برنامه ای آنلاین و موبایلی تکیه می کند. اما آنها می خواستند برای این کمپین کاری کمی جسورانه تبلیغات انجام دهند. تیم مبتکر دو خریدار رسانه ای می خواستند به روشی متفاوت و هدفمندتر به مشتریان دست یابند.

 

راه حل

با استفاده از پلتفرم سمت تقاضا  تصمیم گرفت برای ایجاد آگاهی به روشی هدفمند، صفحه‌های دیجیتال خارج از خانه را به کمپین رسانه‌ ای خود اضافه کند. برای افزودن زمینه به کمپین، foodora پیام‌های خود را بر اساس محرک‌های داده موجود در DSP سفارشی کرد، از جمله:



در حالی که صفحه نمایش ها به برند کمک کردند تا در قلب روز کاری شلوغ خود به مشتریان دسترسی پیدا کند، مکان صفحه نمایش نیز برای راه اندازی کمپین های آنلاین و تلفن همراه استفاده شد. با استفاده از داده‌های طول و عرض جغرافیایی، به افرادی که در نزدیکی صفحه کمپین قرار داشتند، تبلیغی در تلفن همراهشان ارائه شد تا دامنه و فرکانس کمپین افزایش یابد. کمپین برنامه‌ای چند کانالی Foodora با ارائه 107000 آگهی و رسیدن به یک میلیون بازدید، موفقیت‌آمیز بود.

در حالی که foodora دارای یک تیم داخلی متخصص تبلیغات در خارج از خانه است، تیم برنامه نویسی توانست به طور مستقل و بدون اطلاع قبلی از رسانه، کمپین دیجیتالی خارج از خانه خود را پیشنهاد دهد و اجرا کند.

ما مدتی است که به برنامه‌های دیجیتال خارج از خانه چشم دوخته‌ایم و بسیار خوشحالیم که بالاخره این کانال را به کمپین رسانه‌ای خود اضافه کردیم. گزینه‌های هدف‌یابی موجود ما را قادر می‌سازد تا به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کنیم، و ادغام داده‌ها به ما این امکان را می‌دهد که زمینه ارزشمندی را به پیام‌های خود اضافه کنیم. به طور کلی، ما از این کمپین راضی هستیم و مشتاقانه منتظر هستیم که خارج از خانه دیجیتال را در برنامه‌های آینده خود قرار دهیم.

آینده Foodora چیست؟

این تیم برنامه‌ریزی در حال حاضر به دنبال گنجاندن داده‌های سفارشی است تا به‌طور خودکار گزینه تحویل را در زمانی که تحویل سواران کم است، تبلیغ کند و هدف‌گذاری عمیق‌تری را برای نمایش تبلیغات در ساختمان‌های اداری که مشتریان برنامه‌های شرکتی در آن قرار دارند، پیاده‌ سازی کند.

این برای مشتریان ما چه معنایی دارد؟

تکمیل این ممیزی گام مهمی در ارائه آرامش خاطر به مشتریانمان تبلیغات است که داده های آنها امن و دقیق است. در حالی که ما همیشه از اهمیت داده‌های ایمن و قابل اطمینان قدردانی کرده‌ایم، احساس می‌کنیم که باید به مشتریان خود تأییدیه قابل اعتماد و شخص ثالث ارائه دهیم که داده‌های ما به روشی بهینه جمع‌آوری، ذخیره و گزارش می‌شوند. با داده‌های تایید شده، مشتریان ما می‌توانند در ارائه شفافیت داده‌ای که به دنبال تبلیغ‌ کنندگان هستند، اطمینان داشته باشند. 

منبع:

https://aradholding.com/%da%a9%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

در دهه 300 قبل از میلاد، مرد جوانی به نام اسکندر در سن 20 سالگی پادشاه پادشاهی یونان باستان مقدونیه شد. اسکندر از همه مزیت های اولیه برای تبدیل شدن به یک رهبر برخوردار بود: او توسط ارسطو آموزش داده شد و پدرش، فیلیپ دوم، یک جنگجوی قدرتمند و موفق بود. اسکندر در جوانی پتانسیل زیادی از خود نشان داد:پکیج آموزش تربیت فرزند در سن 10 سالگی اسبی را که هیچ کس دیگری نمی توانست مدیریت کند رام کرد و در 16 سالگی شورش را سرکوب کرد و شهر خود را تأسیس کرد - که به نام خود نامگذاری کرد.

اسکندر در 20 سالگی پس از ترور پدرش به پادشاهی رسید تربیت کودک و به سرعت تکه تکه بر آسیای صغیر تسلط یافت. اما اسکندر "کبیر" افتخار می کرد. خیلی مغرور. در افسانه ها آمده است که المپیاس، مادر اسکندر به او گفت که او واقعاً پسر فیلیپ نیست، بلکه پسر پادشاه خدایان یونان است: خود زئوس.

و اسکندر در پایان زندگی خود واقعاً معتقد بود که او یک خداست.

هنگامی که یکی از دوستان قدیمی به نام کلیتوس سعی کرد او را از غرور فزاینده خود آگاه کند، اسکندر او را با عصبانیت سلاخی کرد. بعداً اسکندر به بیماری شدید و دردناکی مبتلا شد و زمانی که تنها 32 سال داشت درگذشت. مانند داستان هیرودیس کتاب مقدس که وقتی جسارت پذیرفتن پرستش رعایای خود را به عنوان خدا داشت، کشته شد، اسکندر نیز در اوج زندگی خود مدتی پس از اینکه خود را خدا اعلام کرد، از بین رفت.

اتفاقی؟ شاید.

شاید نه.

آیا تا به حال در مورد توهین کردن، به اطرافیان بی گناهی که سر راه شما قرار می گیرند، خورش کرده اید؟ آیا تا به حال از اینکه برای ارتقاء یا جایزه از شما دور می‌شوند ناراحت شده‌اید و به این فکر کرده‌اید که چرا موجودات کوچک‌تر دیگر توانسته‌اند پاداشی را که شایسته آن هستید از شما بدزدند؟

اگر چنین است، شما قربانی غرور شده اید.

غرور باعث می شود نسبت به توهین و آسیب بیش از حد حساس باشیم. تحمل درد عاطفی ما را کاهش می دهد و ما را شکننده و ضعیف می کند - به راحتی آسیب می بینیم، به راحتی ناراحت می شویم.

اما یک استراتژی موثر وجود دارد که می‌توانیم از آن برای جلوگیری از اکثر دردهای عاطفی که به خودمان وارد می‌کنیم استفاده کنیم:

خودمان را تحقیر کنیم.

مشکل این است که برخی از مردم تواضع را با تواضع اشتباه می گیرند. اما فروتنی واقعی، همانطور که خواهیم دید، نشان دهنده فقدان شجاعت یا اعتماد به نفس نیست.

آبراهام لینکلن یکی از بزرگترین روسای جمهور آمریکا بود.

در مدت کوتاهی که در مقام ریاست جمهوری خود بود، به لغو برده داری کمک کرد، اتحادیه را در طی یک جنگ داخلی خونین و وحشتناک به پیروزی رساند و پایه و اساس بازسازی را پی ریزی کرد.

لینکلن که در یک کلبه چوبی ساده متولد شد، یک بار نوشت:

من به دنیا آمدم و همیشه در فروتن‌ترین جنبه‌های زندگی [به‌طور] باقی مانده‌ام.»

لینکلن علیرغم اینکه فقیر و خودآموخته بود، شجاع بود و به توانایی های خود اطمینان داشت.

به عنوان مثال، قبل از ریاست جمهوری، لینکلن علاقه خود را به سیاست از دست داد، زیرا از فقدان صداقتی که در بین سیاستمداران دیگر می دید خسته شده بود.

اما زمانی که قانون کانزاس-نبراسکا در سال 1854 تصویب شد که بردگی را در قلمروهای غربی مجاز می‌دانست، لینکلن تصمیم گرفت به سیاست بازگردد، زیرا می‌دانست که توانایی رئیس‌جمهور شدن را دارد و کاری در مورد این مسخره انجام می‌دهد.

تواضع چیست؟

بسیاری از ما زمان زیادی را صرف فکر کردن به اینکه فروتنی چیست نمی‌گذرانیم. اما ما باید.

گفته شده است:

فروتنی این نیست که به خودت کم فکر کنی، بلکه کمتر به خودت فکر کنی.

به عبارت دیگر، شما زمان و انرژی بیشتری را صرف فکر کردن به همه چیز و همه افراد جز خودتان می کنید.

این بدان معنا نیست که شما مراقبت از خود لازم را نادیده می گیرید (شما هنوز باید بخورید و بخوابید و همه اینها را برای زندگی کنید)، اما فراتر از آن، شما عموماً دیگران را مقدم بر خود قرار می دهید - نیازهای آنها را در نظر می گیرید و برای خیر آنها تلاش می کنید. .

 

باورهای غلط رایج در مورد فروتنی

مشکل این است که برخی از مردم تواضع را با تواضع اشتباه می گیرند. تواضع واقعی

افراد متواضع در خانه نیستند

یک فرد متواضع لزوماً اجازه نمی دهد دیگران هر کاری که می خواهند با او انجام دهند. افراد فروتن هنوز هم مرزهای سالم و معقول را حفظ می کنند. آنها شخصیت، احساس خود یا مسئولیت اعمال خود را از دست نمی دهند.

افراد متواضع اهل فشار نیستند.

افراد فروتن در مورد خود بد فکر نمی کنند

به نوعی، بد فکر کردن نسبت به خود در واقع نوعی غرور است. این نشان پرورش می دهد که شما بیش از حد به خود فکر می کنید، و از این گذشته، ویژگی بارز فروتنی این است که کمتر به خود فکر کنید.

افراد مغرور اغلب نسبت به خود احساس بدی دارند، زیرا تصور می کنند که در اعماق وجودشان چنین است بهتر از دیگران وقتی واقعیت منعکس کننده این فرض نباشد، افراد مغرور بدبین، دلسرد و افسرده می شوند.

از سوی دیگر، افراد فروتن اهمیتی به درخشان و موفق بودن یا ظاهر شدنشان نمی دهند. آنها اصلاً زمان زیادی را صرف فکر کردن به خودشان نمی کنند، چه مثبت یا منفی - آنها بیش از حد مشغول فکر کردن به دیگران هستند.

متواضع بودن شجاعت می خواهد

در طول جنگ جهانی دوم، یک مخالف وظیفه شناسی به نام دزموند دوس به عنوان یک پزشک نظامی خدمت می کرد.

دوس به خاطر ایمان و عقاید صلح‌طلبانه‌اش توسط سربازان و مافوق‌هایش مورد آزار و اذیت قرار گرفت. اما به جای معامله توهین با توهین، داس بی سر و صدا از طریق آموزش رنج می برد، سپس به تنهایی بیش از 75 مرد را زیر آتش دشمن در نبرد نجات داد.

برای این و سایر اقدامات شجاعانه، به داس ستاره برنز و مدال افتخار اعطا شد - تنها مخالف وظیفه شناسی که چنین مورد تجلیل قرار گرفت.

فروتنی دزموند داس به او کمک کرد تا توهین‌ها را تحمل کند، شکنجه‌گرانش را ببخشد و جان کسانی را که به او آسیب رسانده‌اند نجات دهد. این به او قدرت می داد تا غرایز خود را برای حفظ خود سرکوب کند تا دیگران را نجات دهد.

این همان تواضع واقعی است.

 

دزموند داس مدال افتخار را دریافت می‌کند، به لطف ویکی‌مدیا مشترک

چرا خودت را فروتن کنی؟

بنابراین دیگران مجبور نخواهند شد.

افتادن از روی پایه باعث درد می شود. اما اگر خود را روی یک پایه قرار ندهید، هیچ کس نمی تواند شما را زمین بزند.

عیسی به شنوندگان خود گفت که در ضیافت به دنبال بالاترین صندلی نباشند، زیرا بهتر است در انتهای میز بنشینند و از شما بخواهند که به سمت بالا حرکت کنند، تا اینکه زمانی که یک نقطه از سر میز را بدزدید و در مقابل همه تحقیر شوید. از شما خواسته شده است که کناره گیری کنید.

خود را در موقعیتی سر به فلک کشیده قرار ندهید – زیرا اگر این کار را بکنید، حتماً یک نفر می آید و شما را به جای شما می گذارد.

تواضع را تمرین کنید

دانستن فواید تواضع با تواضع متفاوت است. فروتنی پرورش واقعی نیازمند کمی تمرین است،

دو دلیل برای این وجود دارد:

اگر دائماً از طریق دعا بر خدا متمرکز شوید، فضای ذهنی کافی برای ایجاد یک سر ورم نخواهید داشت.

مواقعی وجود دارد که ما نمی خواهیم فروتن باشیم. دعا کردن می تواند به شما کمک کند در این مواقع از خود خارج شوید. (در واقع، قبل از اینکه در آن موقعیت ها قرار بگیرید، دعا کنید). دعا راهی برای ثابت نگه داشتن ما دارد.

 

دلیلی وجود دارد که می گویند "غرور قبل از سقوط می رود"

متأسفانه، بسیاری از ما باید تلخی سقوط ناشی از غرور را تجربه کنیم تا اینکه به طور کامل معنی این را بفهمیم.

عیسی، مردی که مظهر فروتنی بود، یک بار گفت: «هرکسی که می‌خواهد اول باشد، باید آخرین باشد و خادم همه باشد.» سپس با شستن پاهای شاگردانش این مفهوم را در زمان واقعی نشان داد.

مطمئناً، همه ما در مورد افراد مشهور و مغرور شنیده ایم که ظاهراً موفق پرورش بوده اند. اما آنها زندگی شادی نداشتند و تأثیر مثبتی بر جامعه نداشتند. و بیشتر آنها دچار غایات شرم آور شدند.

کسانی که در درازمدت موفق‌ترین و مورد تحسین قرار می‌گیرند، معمولاً کسانی هستند که داوطلبانه خود را فروتن کرده و از قدرت، اعتبار و غرور خودداری کرده‌اند.

پس از کسانی که پیش از شما رفته اند یاد بگیرید. از اشتباهات خود درس بگیرید. اجازه ندهید غرور باعث درد بیهوده بیشتر شما شود.

خودت را فروتن کن و شاد باش

منبع:

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/

 



:: برچسب‌ها: تربیت ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()