تبلیغ مشکوک
نوشته شده توسط : مرجان

قبل از شروع مقاله نویسی، مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در لواسان ممکن است وسوسه شوید که تعداد زیادی مقاله چرخانده شده قرار دهید. مطمئن شوید که اطلاعات جدید و مفیدی در هر لیست ایمیلی دارید. مردم از هرزنامه خوششان نمی آید، بنابراین مطمئن شوید که به خوانندگان این تصور را نمی دهید که می خواهید آنها را اسپم کنید. داشتن یک مخاطب واضح می تواند به شما کمک کند مقاله خود را مطابق با نیازهای آنها سفارشی کنید و نتایج بهتری کسب کنید. مجری تبلیغات محیطی در لواسان لیست مشترکان شما ممکن است کاهش یابد، این امر باعث از دست دادن مشتریان بالقوه می شود. اولین پاراگراف مقاله شما باید بهترین باشد. هم موتورهای جستجو و هم خوانندگان بیشترین اهمیت را در پاراگراف اول دارند. شما می توانید با نوشتن مقالات با کیفیت، لینک های برگشتی دریافت کنید، زیرا مدیران وب مایل به پیوند دادن به سایت های آموزنده هستند. بیلبورد چیست مطمئن باشید که محتوای تازه و جالب آن را بدون انکار زیاد حفظ می کنید. مهم است که آنها را به محتوای خود متصل کنید تا زمانی که به خواندن قطعه ادامه دهند.

تبلیغات با طعم شوخی

می توانید با شروع مقاله با یک شوخی خواننده را جذب کنید. شما باید جوک درست را بگویید زیرا همه جوک ها هنگام خواندن خوب نمی شوند. مقالات خود را در حدود 500 کلمه نگه دارید و از یک مقدمه جذاب استفاده کنید. دامنه توجه خوانندگان آنلاین به طور کلی بسیار کوتاه است، بنابراین مهم است که آنها را در سریع ترین زمان ممکن وارد کنید.

هر مقاله باید حدود 600 کلمه و 700 کلمه داشته باشد. اکثر دایرکتوری‌های مقاله همین معیار را دارند و اعمال آن در نوشته‌های شما، توزیع مقالات را آسان می‌کند. شما باید یک هدف خوب 300-400 کلمه داشته باشید. هنگام درخواست اطلاعات، کپی پست هایی را که می نویسید ذخیره کنید. این کپی ها می توانند بعداً در مقالات شما استفاده شوند. این به عنوان حقوق برچسب خصوصی (PLR) نامیده می شود. اینها می توانند برای مقالاتی که می نویسید اضافات عالی ایجاد کنند.

مقاله های تبلیغاتی

همه چیز را تصحیح کنید تا مطمئن شوید که املا و دستور زبان درست است. اگر می خواهید بیشترین درآمد ممکن را داشته باشید، حفظ سبک حرفه ای مهم است. این قبلاً به آنچه شما برای گفتن دارید علاقه مند می شود و واقعاً مایل به خواندن مقاله است. توجه داشته باشید که مقالات شما پس از نوشتن چقدر مورد توجه قرار می گیرند تا مطمئن شوید که آنها ترافیکی را که شایسته آن هستند دریافت می کنند. زمانی که آمار مقالات مانند میانگین زمان صرف شده برای مطالعه و تعداد خوانندگان را مطالعه می کنید، خواهید دید که چه مقالاتی توانسته اند بازدیدکنندگان را جذب کنند. کلمات کلیدی Longtail چیزی است که باید در بازاریابی مقاله هدف قرار دهید. این به فهرست بندی مقالات شما توسط موتورهای جستجو کمک می کند.

همیشه یک مقاله برون سپاری شده را که برون سپاری کرده اید بخوانید. کیفیت کارهای نوشتن محتوای برون سپاری می تواند بسیار متفاوت باشد و کیفیتی که دریافت می کنید معمولاً به مقدار پولی که می پردازید بستگی دارد. هرگز مقالاتی را که دوباره نخوانده اید پست نکنید. مطمئن باشید که خیلی خوب خوانده می شود و جریان خوبی دارد. شما باید چندین اکانت را با دایرکتوری هایی بدست آورید. تا زمانی که محتوای با کیفیت آپلود شود، می توانید از نام های مختلف استفاده کنید. شما می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید که در هر یک از مقاله های خود یکسان هستند زیرا با نام های قلم متفاوت نوشته می شوند.

عناوین تبلیغاتی

مهم است که از کلمات کلیدی در عنوان مقاله خود استفاده کنید. کلمات کلیدی در خواننده سایت شما و انگیزه آنها برای انتخاب لینک شما است. بر بازاریابی محصولات با قیمت بالاتر نسبت به محصولات ارزان تمرکز کنید. شما فروش زیادی نخواهید داشت، اما تبلیغات با بازاریابی دقیق این موضوع تغییر خواهد کرد. تبلیغ محصولی با قیمت 500 دلار بسیار دشوارتر از تبلیغ محصولی با قیمت 50 دلار نیست. اطمینان حاصل کنید که عناوین شما قانع کننده اما مرتبط هستند. استفاده از عنوانی که نوید ماه را می دهد، خوانندگان را به شما بی اعتماد می کند. ارائه محتوا و ارائه نکات مفید فراوان. این به خوانندگان اجازه می دهد تا بدانند چه انتظاری دارند.

به بازدیدکنندگان اجازه دهید فورا بدانند مقاله چگونه می تواند در یک نگاه به آنها کمک کند

اعداد به یک مقاله خاص علاقه مند می شوند و خوانندگان شما را افزایش می دهند. میزان بازدید از مقالات خود را پیگیری کنید و از عناوینی که بهترین کار را می کنند توجه نکنید. اگر محتوای قوی داشته باشید، بازاریابی مقاله کار نمی کند. در حالی که مقالات شما باید کامل باشند، مطمئن شوید که در صورت نیاز چربی را کاهش دهید. مقاله خود را به طور کامل تصحیح کنید تا از تانژانت پرهیز کنید و نقاط ضعف محتوا یا مماس های غیر ضروری را شناسایی کنید.

سؤالات می توانند جهت نوشتن شما را فراهم کنند. پس از اینکه درباره موضوع کلی خود تصمیم گرفتید، چند لحظه به سوالات احتمالی که ممکن است مرتبط باشند، فکر کنید. مواردی را انتخاب کنید که احساس می کنید بیشتر مرتبط هستند و از آنها برای ساختاربندی موضوعات خود استفاده کنید. استفاده از سوالات می تواند به شما کمک کند تا خوانندگان خود را هدف قرار دهید و مطمئن شوید که محتوا برای آنها مفید است.

وقتی برای اشتراک گذاری محتوا توافق می کنید، بفهمید تبلیغات طرف مقابل از شما چه انتظاری دارد. برخی از وب سایت ها و دایرکتوری ها بر ادعای نویسندگی مقالات شما اصرار دارند، قبل از امضای قرارداد باید این را بدانید. بازاریابی مقاله موفق مستلزم این است که شما بشناسید خوانندگان بالقوه آنها چه کسانی هستند و چگونه می توان به آنها دسترسی پیدا کرد.

آخرین پیگیری تبلیغاتی

شما باید بسیاری دیگر استفاده کنید. موارد بیشتری تبلیغات وجود دارد، بنابراین آنها را برای آخرین لیست در گوگل جستجو کنید. ابتدا کار مهم ویرایش آن را فراموش نکنید. در صورت وجود اشتباهات دستوری و املایی یا دستوری، مقاله شما را می توان رد کرد. از یک غلط‌گیر املایی برای تشخیص خطاهای بسیار بد استفاده کنید، و سپس از شخصی که به او اعتماد دارید بخواهید محتوای شما را بررسی کند، زیرا غلط‌ گیر املا کلمات نادرست را انتخاب نمی‌کند. هرچه محتوای شما مناسب تر باشد، موفق تر خواهد بود. قوانین مجله باید اولویت داشته باشد. اگر الهام بخش خوانندگان خود نباشید، الهام بخش فروش جدید نخواهید بود. اگر خلاقیت شما دقیقاً با علایق مجله مطابقت دارد، احتمالاً سردبیری برای شما نامه پذیرش ارسال می کند. این راهی است که از دیدن مقاله خود به صورت چاپی رضایت کسب کنید!

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d9%86/

منبع

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: