سازگاری تبلیغات
نوشته شده توسط : مرجان

همیشه مکاتباتی را که ارسال می کنید تصحیح کنید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در میدان امام خمینی مازندران مهم است که هر پیامی که ارسال می کنید توجه خوانندگان خود را جلب کند. هر چه تعداد دفعات بیشتری برای آنها ایمیلی ارسال کنید که مورد علاقه شما باشد، آنها تمایل بیشتری به دریافت ارتباطات شما خواهند داشت. مقاله زیر به شما نکاتی را در مورد چگونگی حفظ یک کمپین ایمیل عالی از طریق اطلاعات جالب ارائه می دهد.

 

ممکن است به نظر یک کار بدیهی باشد، اما گاهی اوقات افراد انجام آن را فراموش می کنند. مجری تبلیغات محیطی میدان امام خمینی مازندران ارسال پیام به کسانی که هیچ رابطه قبلی با شرکت یا پیشنهادات شما ندارند ممکن است ظاهر هرزنامه را ایجاد کند. آن‌ها نمی‌دانند شما کی هستید، و برایشان مهم نیست که چه چیزی می‌فروشید. عدم توجه آنها به شما و کسب و کار شما به احتمال زیاد باعث می شود که آنها فقط آن را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند که تلاش شما را بیهوده می کند.

 

بالاخره این فقط ایمیل است، اینطور نیست؟ شرکت تخصصی تبلیغاتی و بازاریابی آراد اگر اطلاعات ایمیل شما بیش از حد باشد، مشتریان احساس ناراحتی، بی حوصلگی یا حتی سرخوردگی خواهند کرد. فقط یک پیام بفرستید و آن را در حد معقول کوتاه کنید و به راحتی به اصل مطلب برسید. مشتریان شما مطمئناً از تلاش های شما قدردانی خواهند کرد.

 

مطمئن شوید که محتوای خوبی در ایمیل‌های خود دارید و همه اینها یک هدف بازاریابی نیست. اطمینان حاصل کنید که مشترکین شما مقالات ویژه ای را دریافت می کنند که فقط از طریق ایمیل در دسترس هستند. علاوه بر این، یک پیشنهاد انحصاری برای محصولات خود در نظر بگیرید. برای تبریک تعطیلات یا تولد و سایر ارتباطات ویژه که همیشه به نظر نمی رسد باعث خرید می شود، آماده باشید.

 

هنگام ایجاد برنامه های بازاریابی ایمیلی از گرافیک های کمی استفاده کنید. برخی از سرورهای ایمیل، گرافیک را مسدود می کنند، بنابراین برای انتقال موثرتر پیام خود، از گرافیک خودداری کنید. همچنین، اگر ایمیل‌های شما حاوی تصاویر گرافیکی بیش از حد باشد، ممکن است در پوشه اسپم قرار گیرند.

 

به مشتری خود یک انتخاب واضح برای شرکت در بازاریابی ایمیلی خود و یک راه آسان برای انصراف بدهید تا اعتماد مشتری را ایجاد کنید. اگر این کار را نکنید، می توانید باعث شوید مشتریان به شما اعتماد نکنند و نام بدی برای کسب و کار شما ایجاد کند. علاوه بر این، برخی از سرویس‌های اینترنتی ممکن است شما را در لیست سیاه قرار دهند و این می‌تواند اثرات بسیار زیان‌باری بر تجارت آینده داشته باشد.

 

به وضوح ارسال یک پیوند لغو اشتراک توصیه می شود. خوانندگان را بدون راه آسانی برای انصراف از لیست پستی خود رها نکنید و یافتن آن را دشوار نکنید. در حالت ایده آل، کاربران شما باید احساس کنند که بر پیام هایی که دریافت می کنند کنترل دارند و هرگز نباید احساس کنند که مجبور به دریافت آنها هستند.

 

از بازخورد فعال و غیرفعال برای ساختن برند خود استفاده کنید و تاکتیک های بازاریابی ایمیلی خود را متنوع کنید. بازخورد فعال واضح است: از بازدیدکنندگان پیشنهادات و مشاوره بخواهید. از سوی دیگر، خوانندگان به طور کلی حتی از بازخورد منفعل آگاه نیستند. از برنامه ها یا ابزارهای نرم افزاری برای ارزیابی پیوندهایی که بیشتر استفاده می شوند استفاده کنید.

 

از پیام های ایمیلی که به عناصر گرافیکی نیاز دارند برای ارائه تبلیغات حقایق کلیدی استفاده نکنید. بسیاری از مشتریان ایمیل بلافاصله تصاویر را مسدود می کنند. اغلب این منجر به ظاهر نامطلوب یا پیام غیرقابل خواندن در هنگام رایج شدن تصاویر می شود. از متن واضح برای اطلاعات مهم خود استفاده کنید و از تگ های alt توصیفی در تمام تصاویر خود در ایمیل های خود استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که وقتی در حال توسعه کمپین بازاریابی ایمیلی خود هستید، روی افزایش شهرت خود کار می کنید. از تاکتیک های گمراه کننده استفاده نکنید، گوشه ها را کوتاه کنید یا سعی نکنید مشتری اشتباه را هدف قرار دهید. این شهرت شما در خطر است، و شما باید همیشه این را به خاطر داشته باشید.

 

به افراد یک گزینه ثبت نام آسان برای دریافت ایمیل های بازاریابی خود بدهید و خواهید دید که اعداد در لیست شما بالا می رود. این عملکرد می تواند در وب سایت شما گنجانده شود تا مشتریان علاقه مند بتوانند به محض در دسترس قرار گرفتن، به روز رسانی ها را دریافت کنند.

 

برای درک اینکه بازاریابی ایمیلی در پلتفرم های مختلف چگونه به نظر می رسد، آزمایش انجام دهید. پس از ایجاد طرحی که احساس می‌کنید بی‌نقص است، آن را برای سازگاری با تمام سرویس گیرندگان ایمیل، مرورگرها و سیستم‌عامل‌ها در صورت امکان آزمایش کنید. به عنوان مثال، ایمیلی که تحت لینوکس Gmail باز می شود، در ویندوز هات میل متفاوت به نظر می رسد.

 

خطوط موضوعی مختصر بنویسید. خطوط تبلیغات موضوعی که حاوی 60 کاراکتر یا کمتر هستند، بیشتر توجه خوانندگان را به خود جلب می‌کنند و در نتیجه باز بودن بالاتری دارند.

نرخ ها نسبت به سوژه های سرگردان و بیش از حد طولانی. اگر باید از خط موضوع طولانی‌تری استفاده کنید، با ارزش‌ترین اطلاعات را در همان ابتدای جمله قرار دهید تا با کوتاه شدن موضوع ناپدید نشوند. جواب منفی! ایمیل های شما باید به روشی مناسب و جذاب ارسال شوند، زیرا مهمترین بخش هر کمپین بازاریابی است.

 

اطمینان حاصل کنید که بازاریابی ایمیلی شما تبلیغات با برند شرکت شما سازگار است. هر پیام ایمیلی که ارسال می کنید باید از ویژگی های طراحی استفاده کند، مانند آرم ها و طرح های رنگی. داشتن یک نام تجاری مستحکم با مشتریان خود به تبدیل خوانندگان بیشتر به خریداران کمک می کند زیرا آنها از قبل به شرکت اعتماد دارند.

 

بازاریابی ایمیلی شما باید برای هر یک از مشتریان شما مرتبط و جالب باشد. مردم به سرعت از لیست های پستی که به نظر آنها هرزنامه هستند، انصراف می دهند. از اطلاعاتی که به شما ارائه شده است استفاده کنید تا به شما کمک کند تا استراتژی بازاریابی ایمیلی را افزایش دهید که مورد قدردانی مشتری قرار گیرد.

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 

منبع

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: