تبلیغات با روش های مختلف
نوشته شده توسط : مرجان

نیاز به دریافت کنندگان برای دیدن در 60 کاراکتر اول است. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بلوار امام علی ارومیه آیا می خواهید از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید، اما نمی دانید از کجا باید شروع کنید؟ این مقاله برای شماست! در زیر، چند ایده عالی برای کمک به شما برای شروع و بهبود بازاریابی ایمیلی آورده شده است.

 

به این ترتیب، کمتر احتمال دارد که توسط مشتریان ایمیل قطع شود. مجری تبلیغات محیطی بلوار امام علی ارومیه شما نمی خواهید مشتریان بی حوصله یا کسانی که با محتوای بیش از حد خبرنامه شما غرق شده باشند. به پیام شما فکر کنید و آن را واضح و ساده بگویید. پایگاه مشتری شما بسیار قدردان خواهد بود که با اطلاعات غیر ضروری بیش از حد گیج نشوید.

 

قبل از ارسال ایمیل، حتما آنها را تصحیح کنید. مجری تبلیغات دقت در همه اشکال مکاتبات از جمله ایمیل ها و خبرنامه ها مهم است. ابتدا طرح ایمیل خود را با ارسال آن برای خودتان آزمایش کنید. این یک راه مطمئن برای اطمینان از نمایش کامل همه چیز است. همچنین، اگر پیوندهایی را در ایمیل خود قرار می دهید، آنها را تست کنید تا مطمئن شوید که کار می کنند.

 

از تمام منابع موجود برای آموزش استراتژی های بازاریابی ایمیلی استفاده کنید. می توانید کتاب ها را در کتابخانه ها و در وب پیدا کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات محلی مرتبط، در کلاس‌ها یا کارگاه‌های محلی در منطقه خود شرکت کنید.

ویژگی های ایمیل تبلیغاتی

ثابت قدم باشید ایمیل های شما باید همه دارای رنگ های یکسان و آرم شرکت باشند. از یک سبک فونت واضح و خوانا استفاده کنید. پس از چند پیام، مردم متوجه می شوند که شما یک ایمیل ارسال می کنید و توجه می کنند. وقتی مشتریان شما با ایمیل های شما آشنا باشند، بازاریابی را موثرتر می کند. برای افرادی که رضایت صریح خود را اعلام نکرده اند ایمیل ارسال نکنید. ارسال ایمیل های اسپم مطمئن ترین راه برای اطمینان از نادیده گرفته شدن و ناخواسته شدن ایمیل های بعدی شماست. ممکن است تا جایی پیش برود که افرادی که دیگر تمایلی به تجارت با شما ندارند.

تبلیغات موثر

شما باید افرادی را داشته باشید که مایلند ایمیل های شما را دریافت کنند. این ممکن است تلاش زیادی باشد، اما شما تضمین می‌کنید که آن شخص واقعاً ایمیل‌های شما را می‌خواهد، که این احتمال را از بین می‌برد که شما و ISP شما با مشکل مواجه شوید. در ایمیل هایی که ارسال می کنید از گرافیک زیاد استفاده نکنید. از آنجایی که بسیاری از مشتریان ایمیل محبوب، گرافیک‌ها، از جمله تبلیغات و لوگوها را مسدود می‌کنند، احتمالاً مخاطبان شما نمی‌توانند ایمیل‌هایی را که حاوی تعداد زیادی عکس یا سایر گرافیک‌ها هستند، مشاهده کنند. برخی از افراد تنظیمات مناسبی برای باز کردن ایمیل های سنگین گرافیکی ندارند.

تلاش های بازاریابی

شما باید تلاش های بازاریابی ایمیلی خود را بر روی مشتریان آینده دار خود متمرکز کنید. بسیار مهم است که پایدار باشید، در حالی که ارائه پیامی برای خوانندگان شما مفید خواهد بود. پافشاری در هنگام هدف قرار دادن مخاطبان اشتباه به سادگی زمان و انرژی شما را هدر می دهد.

همیشه باید قبل از ارسال ایمیل های ناخواسته به افراد اجازه داشته باشید. اگر این کار را نکنید، مردم شما را به عنوان یک هرزنامه می بینند و به سادگی تمام ایمیل های شما را حذف می کنند یا احتمالاً اشتراک سایت شما را لغو می کنند. اگر ISP شما شکایات کافی از شما دریافت کند، ممکن است شما را به دلیل نقض خط مشی هرزنامه رها کنند.

هر از گاهی بهتر است فرمت ایمیل های خود را تغییر دهید. برخی از پیام های ایمیل را به صورت متنی ساده و برخی از آنها در قالب HTML ارسال کنید. اگر پیام شما به خوبی نوشته شده باشد، متن ساده یک حس شخصی می‌افزاید و باعث می‌شود مشتریان با محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید احساس «ارتباط» کنند.

شخصی سازی تبلیغات

سعی کنید همه پیام های خود را شخصی سازی کنید تبلیغات که حجم زیادی از ایمیل های بازاریابی را ارسال می کنید. مشتریان به احتمال زیاد به ایمیل هایی که احساس شخصی می کنند و بی مزه نیستند، پاسخ مثبت می دهند. دریافت پیام ها از سوی یک شخصیت برجسته در شرکت شما، مانند مدیر عامل یا رئیس جمهور، تأثیر قوی تری بر مشتریان شما خواهد گذاشت.

 

به یاد داشته باشید، همانطور که کمپین های بازاریابی ایمیلی را توسعه می دهید، برای ایجاد شهرت قوی تلاش می کنید. مطمئن شوید که این کار را به درستی انجام داده اید و بار اول آن را به خوبی انجام دهید. تنبل نباشید و مشتریان خود را گمراه نکنید. شهرت کسب و کار شما در اینجا در خطر است و باید این را به خاطر بسپارید.

 

پیام های بازاریابی ایمیلی شما باید توجه تبلیغات خوانندگان را به خود جلب کند. ممکن است مجبور شوید چند چیز مختلف را امتحان کنید. مطمئن شوید که هر چیزی را که برای شما کار نمی کند تغییر دهید. حتی زمانی که کارها کار می کنند، به ارزیابی آنها ادامه دهید تا تعیین کنید چگونه می توانید آنها را بهبود ببخشید.

تاییدیه تبلیغاتی

با قرار دادن تأییدیه ای مبنی بر اینکه مشتریان مایل به دریافت ایمیل های شما هستند، از خود محافظت کنید. با انجام این کار، کمتر احتمال دارد که به عنوان هرزنامه در لیست قرار بگیرید. هر زمان که یک خریدار بالقوه به لیست ایمیل شما می‌پیوندد، یک پاسخگوی خودکار باید فوراً یک ایمیل تأیید ارسال کند و از شخص بخواهد اشتراک خود را تأیید کند. اطمینان حاصل کنید که ایمیل به آنها امکان پذیرش یا رد اشتراک تبلیغات را می دهد. مطمئناً خوانندگان شما از امنیت افزوده شده قدردانی خواهند کرد و احتمال اینکه ایمیل خود به عنوان هرزنامه در نظر گرفته شود را تا حد زیادی کاهش خواهید داد.

 

خطوط موضوع شما باید کوتاه و شیرین باشد. اگر خط موضوعی کمتر از 60 کاراکتر داشته باشد، شانس بیشتری برای جلب توجه دارد. این بدان معناست که نرخ باز شدن آن بیشتر از موضوعی است که برای مدت طولانی ادامه دارد. اگر حتماً باید خط موضوع طولانی‌تری داشته باشید، آن را به گونه‌ای بسازید که قسمت را کاملاً بسازید

 منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b9%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c%d9%87/

منبع

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: