تبلیغات و سرمایه گذاری
نوشته شده توسط : مرجان

هنگام انجام سرمایه گذاری به اندازه املاک تجاری، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در تجریش باید مطمئن باشید که در مورد این فرآیند آموزش دیده اید و به دنبال پاسخ به سوالاتی باشید که ممکن است داشته باشید. نکات زیر مطمئناً به شما کمک می کند تا پاسخ بسیاری از سوالات را پیدا کنید و توصیه هایی را به شما ارائه می دهد که به شما کمک می کند.

به منظور محافظت از خود، مطمئن شوید که قراردادی که شما و کارگزارتان در مورد آن تصمیم می گیرید به صورت کتبی تنظیم شده باشد. مجری تبلیغات محیطی تجریش مبلغی که به عنوان مالیات پرداخت می کنید می تواند بین جریان نقدی مثبت و منفی تفاوت ایجاد کند. با مشاور املاک خود، شهرداری های محلی و یک متخصص مالیاتی مشورت کنید تا وضعیت مالیاتی خود را به خوبی کنترل کنید.

قیمت تبلیغات 

اگر می‌خواهید در اجاره مستاجر خود، خدمات آب و برق را در نظر بگیرید، قبل از تعیین مبلغ اجاره حتماً از هزینه آن خدمات برقی مطلع شوید. گاهی اوقات برآورد کردن هزینه گرما در زمستان یا تهویه مطبوع در تابستان آسان است. قبوض آب نیز می تواند بر اساس منطقه متفاوت باشد. داشتن تصویری دقیق از آب و برق می تواند شما را از قیمت گذاری اموال خود دور نگه دارد.

متخصص تبلیغاتی 

یک متخصص را برای اجاره املاک درآمدی خود استخدام کنید. صرفه جویی در پول می تواند وسوسه انگیز باشد که آن را خودتان انجام دهید، اما زمان درگیر و مشکلات اشتباه با یک مستاجر ارزش آن را ندارد. وقت شما ارزشمند است اجازه دهید یک مدیر املاک از سرمایه گذاری شما برای شما مراقبت کند. اگر صاحبخانه ای هستید که به دنبال اجاره خانه یا آپارتمان هستید، بسیار مهم است که مستاجر درخواستی را پر کند و از طریق بررسی اعتبار و سابقه بررسی شود. شما نمی‌خواهید با مستاجری گیر کنید که اجاره‌ای را پرداخت نمی‌کند یا خانه‌تان را زباله نمی‌کند، بنابراین از مراجع درخواست کنید.

امنیت قرارداد های بازاریابی و تبلیغاتی

برخی از شرایط را به آن اضافه کنید که به شما امکان می دهد در مدت پنج تا ده روز با یک اخطار کتبی آنها را خاتمه دهید اگر آنها کار خود را به خوبی انجام نمی دهند. هنگام انتخاب بین دو ملک تجاری مشابه، در مقیاس بزرگ فکر کنید. به دست آوردن منابع مالی مورد نیاز، صرف نظر از اندازه ملک، کار دشواری است. به طور کلی، این بسیار شبیه اصل خرید عمده است. هر چه تعداد واحدهای بیشتری بخرید، قیمت هر واحد کمتر می شود.

جمعیت شناسی برای بهینه تر شدن تبلیغات

همانطور که جستجوی خود را برای فرصت های تبلیغات سرمایه گذاری در املاک تجاری آغاز می کنید، باید تکالیف خود را بر روی ساکنان محلی و جمعیت شناسی کلیدی آنها انجام دهید. به درآمد متوسط، رشد جمعیت و کارفرمایان محلی نگاه کنید. این اطلاعات بینشی را در مورد نوع و تعداد افرادی که در نهایت رانندگی می‌کنند و کسب‌وکارهای محلی را تعیین می‌کنند، یعنی مستاجران آینده املاک تجاری، ارائه می‌دهد. بر اساس نوع کسب و کاری که احتمالاً ملک را اشغال می کند، اطلاعاتی در مورد تعداد و انواع مشاغل پیرامون هر ملک تجاری که مد نظر شماست، به دست آورید و مطالعه کنید. اگر ده ها غذاخوری در شعاع پنج مایلی وجود داشته باشد، فضای اغذیه فروشی یا رستوران ممکن است بهترین گزینه شما نباشد.

املاک تجاری و شیوه کسب درآمد از آن ها

برای املاک تجاری نیز دقت لازم مورد نیاز است. این امر مستلزم دریافت بازرسی اموال، ارزیابی، و بازرسی هایی است که توسط قوانین محلی لازم است. این هزینه زیادی را در بر خواهد داشت. اگر متوجه شدید که دارایی ارزشش را ندارد و پولی را که برای بازرسی ها خرج کرده اید از دست می دهید، آنگاه پولی است که به خوبی از دست رفته است. 

داشتن یک طرح تجاری با جهت گیری تبلیغات مشخص در املاک تجاری بسیار مهم است. اگر برنامه روشنی در ذهن داشته باشید، مردم شما را جدی تر خواهند گرفت. مطمئن شوید که ارقام، حقایق و تخمین ها را شامل می شود. شما می خواهید افرادی که به فکر سرمایه گذاری با شما هستند شما را جدی بگیرند.

 

تبلیغات برای امرار معاش کسب و کار ها

اگر می‌خواهید برای امرار معاش خانه‌های خود را تغییر دهید، باید مطمئن شوید که خودتان تبلیغ می‌کنید. یک وب سایت داشته باشید، کارت ویزیت بگیرید، در روزنامه ها برای خانه ها آگهی بگذارید، و غیره. اگر می خواهید پول در بیاورید، باید با این کار به عنوان یک تجارت رفتار کنید، در غیر این صورت نمی توانید انتظار نتایج تجاری را داشته باشید.

هنگامی که شروع به تبلیغ املاک خود از طریق یک وب سایت می کنید، باید درک کنید که زمان بسیار کمی برای جلب توجه بازدید کنندگان دارید. اگر محتوای شما متمرکز نباشد، بلافاصله هزاران خریدار بالقوه را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مشتری جذب کنید، مطمئن شوید که سایت شما متمرکز است.

هنگام فروش املاک تجاری خود

شما باید برای تبلیغات مناسب پتانسیل درآمد آن وقت بگذارید. هنگامی که یک خریدار بالقوه خرید یک ملک تجاری را در نظر میگیرد، مهمترین عامل در تصمیم گیری آنها پتانسیل درآمد ملک است. اگر در مورد پتانسیل ها صادق باشید، باید بتوانید ملک را به سرعت بفروشید.

تبلیغ ملک خود در مهمانی های داخلی و خارجی برای اطمینان از دریافت بهترین قیمت ممکن مهم است. بسیاری از فروشندگان به اشتباه تصور می کنند که ملک آنها فقط برای خریداران محلی جالب است. اگر ملک شما قیمت مناسبی دارد، تبلیغات خارج از منطقه مستقیم شما را قادر می سازد تا از مجموعه بزرگی از سرمایه گذاران خصوصی که به ملک شما علاقه مند هستند، استفاده کنید.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%db%8c%d8%b4/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: